עסקאות נדלן אחרונות באשדוד

אם רציתם להכיר באופן מעמיק את עולם הנדל"ן האשדודי, כנראה שכבר יצא לכם לרפרף על עסקאות הנדל"ן האחרונות שבוצעו באשדוד. בסך הכל, מידע כזה יכול לעזור בהבנת מצב השוק, מה המחירים, היכן נמצאים רוב הביקושים ועוד.

בחברת "המפתח למשכנתאות אשדוד" עשו את העבודה וריכזו בשבילכם את כל המידע על העסקאות האחרונות שבוצעו באשדוד. עכשיו, המידע נגיש יותר מתמיד.

 ברור לנו שכל אחד, לפני שהוא סוגר על רכישת דירה (או כל עסקת נדל"ן אחרת), היה רוצה שיהיה לו כמה שיותר ידע שיעזור לו בתחום. ידע יכול לחסוך לכם כסף רב!

מה שקורה בשטח שונה. תכל'ס, אנשים לא באמת בודקים מה קורה בשוק לפני שהם קונים או מוכרים דירה.בחברת המפתח יודעים שאם רוצים עסקה מוצלחת, צריך לעשות בעבורה "שיעורי בית". אם אתם רוצים לדעת שמחיר הדירה הוא מחיר נורמלי, שהאזור מבוקש או כל פרט אחר הקשור לעסקה, תוכלו לבדוק את העסקאות האחרונות באשדוד ולהבין את מצב השוק. כי אם רוצים  לבצע עסקה משתלמת כלכלית, היכרות מצב השוק היא בדרך להצלחה והיא תוביל אתכם להחלטות כלכליות משתלמות.

העסקאות בעמוד זה הן עסקאות הנדל"ן באשדוד שנרשמו אצל רשויות המס. המידע הוא אמין. הוא מתעדכן אחת לחודש – כל חודש תוכלו לראות את עסקאות החודש שעבר.

השימוש במנוע החיפוש הוא פשוט ויעיל במיוחד.

אז איך משתמשים במנוע חיפוש עסקאות אחרונות?

השימוש במנוע החיפוש הוא לא מורכב כלל וכלל. ברגע שתבינו את העיקרון, תיהנו מחיפוש יעיל ונוח.

אז איך זה עובד?

  • תוכלו לחפש כל נכס שתרצו על פי שם רחוב / מספר בית או קומה / רובע / כל נתון אחר שמופיע בטבלה.
  • תוכלו לרשום אות / מספר כלשהו בשורת החיפוש, התוצאות שתקבלו יכילו את האות / המספר שהזנתם.
    נניח ואתם רוצים מידע על עסקאות שבוצעו ברחוב רוגוזין, אתם יכולים לכתוב את האות ר' וכבר יופיע במנוע החיפוש שלכם מידע המכיל את האות ר'.
    אם כתבתי ר' בשורת החיפוש, יופיעו לי נתונים המכילים את האות ר', (לא משנה אם האות ר' היא בתחילת שם הרחוב או בסופו).
    באותה המידה, אם תכתבו מספר, התוצאות יציגו את התוצאות שהמספר יופיע בהם (אם זה קומה / שנת בניה / מס' חדרים / מחיר וכו')
  • כמה שתהיו יותר ספציפיים בחיפוש תקבלו חיפוש ממוקד ויעיל יותר. אם תרצו מידע על עסקאות ברחוב רוגוזין, כתבו במנוע החיפוש את שם הרחוב המלא, אם יש לכם נתונים נוספים, תוכלו להזינם גם ולקבל תוצאה ממוקדת יותר.

כמובן שאתם לא חייבים להשתמש בשורת חיפוש, כל התוצאות יוצגו גם כך. תוכלו לסדר אותם בסדר מדורג אם לוחצים על החיצים המופיעים בכל מושג למעלה. מנוע החיפוש עוזר לכם להיות ממוקדים יותר. 

אז הרבה הצלחה בחיפוש!

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: