מתקשים להגיע לדירה משלכם? תוכנית "מחיר מטרה" תעזור לכם

מצוקת הדיור במדינת ישראל היא אחת המצוקות הגדולות ביותר שהכירה הממשלה מעודה. לפני כמה שנים הוציא יעקב ליצמן את תוכנית מחיר למשתכן במטרה לעזור לאזרחים המתקשים להגיע להון עצמי מספק לדירה בארץ. כעת הסתיימה תקופת תוכנית מחיר למשתכן ותוכנית מחיר מטרה תעזור מעתה ואילך לכל הנזקקים לעזרה להגיע למטרות שלהם. תוכנית זו יצאה אחרי השקעה רבה של מחשבה של כל הקשורים לנושא הבינוי והשיכון של מדינת ישראל. אז מה בתוכנית? 

מה זה "מחיר מטרה" בתרגום חופשי

הבעיה העיקרית של אזרחים רבים בעניין הדיור בארץ, זה לא גובה המשכנתא הגבוה שנאלצים לשלם בגלל המחירים היקרים שיש היום בשוק אלא בגלל ההון העצמי שהם צריכים לגייס, והם מתקשים במשימה זו. וכאן מגיע הפתרון הפשוט. תוכנית מחיר מטרה מציעה הנחה של 20% משווי הדירות בשוק הישראלי. להנחה זו יש גבול של עד 300,000 שקלים. 

אנשים שעד היום ידעו בשביל להגיע לדירה של 1.2 מיליון ש"ח היו צריכים להביא מהבית סכום של יותר מארבע מאות אלף שקלים, פתאום יכולים לאותה דירה להביא מהבית סכום של "רק" מאתיים עשרים וחמישה אלף שקלים. אומנם זה עדיין סכום גבוה אבל ההבדל בין הסכום הראשון שהזכרנו לסכום השני, הוא לבלי היכר. 

האם אפשר לקנות דירה בכל עיר בארץ ולנצל את תוכנית "מחיר מטרה"? 

כל עיר בארץ יכולה להתאים לתוכנית "מחיר מטרה" התנאי שהיא עוברת את תנאי הסף של התוכנית. והנה התנאים לפניכם:

  • תקרת המחיר למטר לא תעבור את ה-20,000 שקלים (התלהבו על המספר 20…).
  • העיר או היישוב המדורגים במעמדות החברתיות בדירוג נמוך שלא עובר את הספרה הרביעית. 

מן הסתם ערי פריפריה יעברו בקלות רבה יותר את תנאי הסף של התוכנית. אבל גם בערים מרכזיות באזורים מסוימים בתוך העיר, ניתן למצוא דירות זולות שיענו לצרכים של מי שמחפש לקנות דירה בתוכנית מחיר מטרה. בערי פריפריה כמעט שלושת רבעי מהדירות עומדות להיות חלק מהתוכנית. אבל גם בערים הגדולות יחפשו כמה שיותר להכניס את התוכנית. בסך הכל התוכנית הזו עשויה לעזור לאנשים רבים שלא ראו את עצמם רוכשים דירה, נכנסים לדירה משלהם, ועם משכנתא יחסית לא יקרה מהבחינה של ההחזרים החודשיים. 

מי יקבע את מחיר הדירה? 

התרגלנו עד היום שבעלי הדירות הם אלו שקובעים בכמה הם מוכרים את הדירות שלהם, בתוכנית מחיר מטרה זה יהיה שונה, שמאי מקרקעין מטעם המדינה יבוא להעריך את הדירות כדי לדעת איך לתמחר אותם אחרי הנחה. ההנחה תגזר מהכרעת השמאי. חשוב לזכור כי ההנחה לא יכולה לעבור את ה-300,000 שקלים. 

מי הולך לצאת רווחי בתוכנית מחיר מטרה? 

ברור לכל כי הרוכשים הם ולא אחרים הולכים להיות הנרווחים הראשונים ממחירי הדירות החדשים שכבר תקופה ארוכה המדינה הזו לא ראתה מעודם. חוץ ממחירי הדירות הנמוכים, כל רוכש דירה בתוכנית מחיר מטרה בערי פריפריה, יקבל מענק מהמדינה של 40,000 שקלים. ממש כדי לסגור את כל הפינות של העלויות הנלוות, מדהים.

רוצים לקבל משכנתא טובה? 

הגעתם בדיוק למקום הנכון המומחים של חברת המפתח אשדוד יעזרו לכם לגשת לבנק שייתן לכם את הריביות הכי נמוכות שיכול להיות. אתם יכולים להיות בטוחים שאי אפשר לסובב אותנו עם ריביות שהם לא הכי זולות שיש. החברה שלנו עוסקת מדי שנה במאות תיקי משכנתא ויש לנו את הידע המדויק אילו ריביות כל אחד מהלקוחות שלנו יכול לקבל, לפי תנאיו הפיננסים והכלכלים. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: