רוצים לקנות קרקע בישראל? יש לכם זכויות לדעת מה מספרת הקרקע

כל אחד שרוכש קרקע, רוצה לדעת את כל הפרטים עליה עד לאחרון שבהם. חשוב לנו שתדעו  כי יש לכם הזכות לקבל את כל הפרטים לגבי הקרקע לפני שתחתמו על חוזה רכישה. הפוסט הזה מדבר על קרקע שאינה זמינה למימוש ולבניה כלל.https://mashkantab7.co.il/

אילו פרטים זכאי לקבל רוכש קרקע?

כאשר רוכשים דירה, אין הרבה מה לדעת עליה, פשוט מבקשים מעורך דין שיבדוק את ההיסטוריה שלה ותוך כמה ימים אתם יודעים הכל על הדירה המדוברת. אבל כאשר מדובר בקרקע, יש לגביה תוכניות. יכול להיות שהקרקע כלל לא מיועדת לבניה ויכול להיות שהיא מיועדת אך אין עליה תוכניות מפורטות (כלומר הבניה תהיה, אך בעוד זמן רב), יכול להיות שזו קרקע חקלאית, שיום יבוא והיא תהפוך לשכונת מגורים. 

 


בלי קשר לתחום הנדל"ן בכל תחום צרכנות שהוא, כאשר צרכן רוכש מוצר, אסור למוכר להסתיר שום דבר מהצרכן. כך בדיוק בתחום מכירת הקרקעות בישראל, שהוא הרבה יותר משמעותי מכל תחום צרכנות אחר, בגלל המחירים היקרים של קרקעות. 

איך מתבטא החיוב לשקף את מצב הקרקע? 

פרסומת- כאשר מציבים שלטי חוץ ופרסומות לגבי קרקע אטרקטיבית במיוחד, אסור לכתוב שהיא עוד לא זמינה באותיות קטנות, אלא על האותיות המספרות את מצב הקרקע להיות לפחות בגודל של האותיות הגדולות ביותר באותה פרסומת. 
משווק- כאשר משווק קרקעות מנסה למכור קרקע ללקוח, לא משנה כמה תמים ואופטימי הלקוח, הוא חייב בכל שלב ושלב מתהליך המכירה של הקרקע להזכיר לו כי הקרקע בעצם לא זמינה לבניה. 
פירוט ייעוד הקרקע- המוכר חייב לספר לרוכש בדיוק מה הסיכוי שהקרקע תהפוך להיות זמינה יום אחד ומה הייעוד שלה כיום. בתוך כמה זמן הגיוני הקרקע תהפוך להיות זמינה, וכמה כסף יהיה על הרוכש להשקיע כדי שהקרקע תהפוך ביום מן הימים להיות כזו. 

מי זכאי לקבל את הפרטים לגבי הקרקע? 

לא משנה אם מדובר באזרח ישראלי או לא. כל מי שמתעניין ברכישה של קרקע, יש לו את הזכות לדעת בדיוק מה המצב של הקרקע. הזכות מדוברת גם לגבי שלב השיווק של הקרקע. אבל היא תקה גם אחרי שכבר באים במגע עם הרוכש הפוטנציאל, במהלך שלב המכירה של הקרקע. 

רוצים להשקיע בקרקע? חוששים שעובדים עליכם? רוצים שמומחים לקרקעות ילוו את העסקה שלכם? חברת המפתח אשדוד שמחה לתת לכם מענה לכל הצרכים שלכם בנושאים הכי חמים ורלוונטים שיש. אנו מתמחים בכל תחום הנדל"ן הישראלי ובפרט בגיוס הלוואות משכנתא וכן הלוואות מורכבות מחברות חוץ בנקאיות. 

אנו ממליצים לכם לעשות היכרות עם המומחים שלנו כדי להיות בטוחים שאתם הולכים בדרך הנכונה והתקציב שהנחתם לטובת ההשקעה הוא התקציב המדויק בשבילכם. הקליקו עכשיו לתזמון פגישה ללא עלות.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: