מתכוננים לרכוש דירה באשדוד? גם מחירי הדירות וגם הריביות בשמים

כאשר רוכשים דירה באזורי פריפריה, בדרך כלל המשכנתא אטרקטיבית מאוד. למה? בגלל שכאשר מחיר הדירה נמוך, לזוגות רבים, יש הון עצמי גבוה מאוד ביחס למחיר הדירה. ככל שהמשכנתא יותר נמוכה מבחינת אחוזי מימון, לעומת הון עצמי, כך הריביות יהיו זולות יותר. אבל כאשר רוכשים דירה באשדוד, כמעט כל הזוגות מנצלים את מקסימום המשכנתא ועושים שימוש בשבעים וחמישה אחוזי המימון שהבנק מציע, מה שאומר משכנתא עם תנאי הריביות הגבוהים ביותר. 

מה השתנה עכשיו? 

כרגע אנחנו נמצאים בתקופה של עליית ריביות מגמתית, יחד עם קפיצות במחירי הדירות בעיר. מה שאומר שלא רק שתצטרכו להביא הון עצמי גבוה על דירה בעיר מרכזית ולהיחנק תחת משכנתא ענקית מדי חודש בחודשו, בגלל גובה ההלוואה, גם הריביות התייקרו מאוד. 

הבעיה הגדולה היא שזוגות צעירים לא מודעים לכל הנושאים הבנקאיים וכאשר הם מחפשים דירה לרכישה, הם לא חושבים בכלל שהמשכנתא כוללת ריביות מצטברות. ואז, עלולים להיתקל בקושי כלכלי ובאי יכולת לשלם את המשכנתא.

לכן, כדי שלא תכניסו את עצמכם לכביש בלי מוצא, חשוב לנו מאוד ליידע אתכם במצב הנתון. אם אתם נמצאים בשלב של חיפוש הדירה, בקשו מיועץ משכנתאות מומחה שיעזור לכם להחליט באיזה מחיר אתם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש דירה. 

היזהרו מפיתויים

גם אם אתם רואים דירות שקנו אתכם, אבל הן לא מתאימות לכם מבחינת התקציב, שימו לכם מול העיניים את עצמכם בעוד כמה שנים, כאשר אתם עומדים יום לפני התאריך בו יורדת המשכנתא ואין לכם מאיפה להביא את הסכום הזה. 

בסופו של דבר, זוגות צעירים רבים משפרים דיור בתוך כמה שנים, למרות שמחירי הדירות באשדוד עולים ועולים ולא מפסיקים לרגע, זוגות רבים מצליחים לחסוך הון עצמי נוסף. בסך הכל לא מתחתנים עם הדירה מקסימום יום אחד היא לא תתאים לכם ותמכרו אותה. 

למה הריביות עולות?

הריביות עולות מאותה סיבה שהדלק, העץ וכל מה שלא זז, מתייקר. הדברים בעולם נמצאים כרגע במגמת התייקרות. האם זה בגלל נגיף הקורונה? יכול מאוד להיות שכן, אבל מי יודע… בכל מקרה המחירים עולים, ויחד איתם גם הריביות. 

איך מתמודדים עם עליית המחירים? 

את מחירי הדירות, אין כרגע דרך להוריד. אולי תוכלו לבחור את הדירה המתאימה לכם ולהוריד את רף הציפיות שלכם ממנה. אבל שימו לב, את המשכנתא, בהחלט יש לכם דרך להוזיל. לווים רבים מגיעים אלינו בבקשה למחזור משכנתא. ההוזלה אחרי המחזור, היא פשוט לא רגילה. אל תזרקו כסף ל'בנק'!

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח יוציאו לכם את אישורי המשכנתא האטרקטיבית ביותר עבורכם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: