מתגוררים בחו"ל? אולי גם אתם יכולים לקחת משכנתא על נכס בישראל?

חולמים לרכוש דירה בישראל? אין לכם מספיק הון עצמי כדי לרכוש דירה בלי משכנתא? אנו שמחים לבשר לכם, כי גם לכם יש זכות לרכוש דירה בישראל על ידי הוצאת משכנתא פנים בנקאית. איך עושים את זה? מי זכאי לכך? כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן. 

מי מוגדר כתושב חו"ל? 

כל מי שלא נולד בארץ והוא שהה מחוץ לישראל למעלה ממאה שמונים וחמישה ימים שנתיים רצופות (21,22).  אם מרכז חייו מוגדר בארץ אחרת הוא לא יהיה תושב ישראל.

משכנתא לתושבי חו"ל - מה מייחד אותה? 

תצטרכו לעבור בירוקרטיות רבות עד שתאושר לכם המשכנתא הישראלית. 

  • מסמכים – לא מספיקים המסמכים עליהם יש לחתום בתהליך חתימות המשכנתא, תצטרכו לחתום על עוד מסמכים המיוחדים רק לכם, כתושבי חו"ל. על חלק מסמכים תדרשו לחתום מול נוטריון.
  • חשבון בנק – על מנת שתאושר לכם המשכנתא, תצטרכו לדאוג לשלם אותה מחשבון בנק ישראלי. אם אין לכם אחד כזה, מוטל עליכם לפתוח חשבון בנק ולדאוג שיהיה לו את התנאים לשלם הוראת קבע חודשית עבור החזר המשכנתא שלכם.
  • מס רכישה – תצטרכו לשלם מס רכישה של שמונה אחוזים תמימים משווי הדירה. מה שאומר שאם רכשתם דירה בשווי מיליון שקלים, תצטרכו לשלם מס של שמונים אלף שקלים! אם רכשתם נכס שעובר את ה 5 מיליון שקלים, מס הרכישה יהיה גבוה במיוחד.
  • גובה ההון העצמי ואחוזי המימון – במשכנתא לתושבי חוץ ניתן לקבל מימון של עד חמישים אחוזים. מה שאומר, שתצטרכו להביא חמישים אחוז משווי הדירה בכוחות עצמכם. אבל, אם ברשותכם תעודת זהות כחולה, יש מה לדבר על אחוזי מימון גבוהים יותר. 

אל תתנו לבנקים לנצל אתכם!

הפקידים שמקבלים אתכם לייעוץ משכנתאות בבנקים, מתוגמלים על ידי הבנקים על כל ריבית יקרה יותר שהם מצליחים להחתים אתכם במשכנתא שלכם. ככל שהריבית במשכנתא שלכם יקרה יותר, כך ההחזר החודשי שלכם מתייקר, והרווחיות של הבנק מהתיק שלכם עולה. 

חלק מהבנקים בישראל לא מוכנים לאשר משכנתאות לתושבי חו"ל. לכן, הבנקים שכן מאשרים את המשכנתאות האלו, מרגישים שמותר להם לפרגן לעצמם להנות על חשבונכם, ולגבות ממכם ריביות יקרות. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד ילוו אתכם בכל התהליך של הוצאת אישורי המשכנתא שלכם.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: