מי מהבנקים למשכנתאות הוא הבנק הזול ביותר?

הכלל אומר שאין דבר כזה הבנק הזול ביותר. כי כל לווה מקבל תנאים טובים יותר בבנק אחר. אבל אנחנו כרגע רוצים להסתכל על הסטטיסטיקות. מספרים הם תמיד דבר שמדבר אמת. המשיכו איתנו. 

בנק ישראל מרבה להשוות, לבדוק ולחפש מי הבנק הזול ביותר. בדרך כלל הוא משאיר את הנתונים לעצמו, אבל לאחרונה הוא דווקא דאג לפרסם את הנתונים לטובת הציבור. שוק המשכנתאות הוא שוק מנצח, וכל הזמן יש בו תנודות, לכן יש צורך לחקור את השוק כל הזמן כדי לראות מבחינת בנק ישראל, האם הבנקים עומדים בכל הדרישות של המנהל שלהם – בנק ישראל. 

מיהם הבנקים הזולים ביותר?

בנק דיסקונט הוא הבנק הזול ביותר. 37% מההצעות הזולות ביותר הם מבנק דיסקונט. אחרי בנק דיסקונט מגיע בנק לאומי עם 25% הצעות משכנתא אטרקטיביות. בנק פועלים מזדנב אחריהם עם 19% הלוואות עם ריביות טובות וזולות, מזרחי טפחות עם 13% הצעות אטרקטיביות. והבנק הבינלאומי עומד רחוק רחוק מכולם, עם 6% של הצעות "טובות" בלבד. 

הנתונים אינם ממש אמיתיים מאחר ובנק טפחות מוציא את רוב המשכנתאות של הלווים בארץ. ולכן האחוזים הם לא ממש כמו שהם. אבל בגדול זה המצב. 

אל תוותרו על שלב המיקוח עם הבנקים

קיבלתם הצעה מבנק אחד? גשו איתה לבנק אחר ונסו להוריד שם את הריביות לנמוכות יותר. אחר כך את ההצעה הנמוכה יותר אתם יכולים להוזיל במקום שלישי, וכן הלאה. שלב זה עשוי להוזיל המון כסף מזומן למשכנתא שלכם. אנשים לא קולטים כי במאמץ של עוד כמה ימים של ריצות, הם משיגים לעצמם חיסכון של עשרות אלפי שקלים עד מאות אלפי שקלים. 

פנו למומחים של חברת המפתח 

חברת המפתח למשכנתאות אשדוד מתמחה ביצירת תיקי משכנתא מהדרגה הראשונה. אנחנו שמים אתכם במקום הראשון ואתם המרוויחים היחידים. הבנקים מחפשים לקחת כמה שיותר כסף על כל משכנתא ומשכנתא, אבל כאשר מדובר בחברה של ייעוץ משכנתאות, לבנקים שווה להוזיל את הריביות, כדי שנבוא שוב עם לקוחות נוספים שלנו, ויש לנו הרבה כאלה. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: