מי לא רוצה לרכוש דירה? ככה תצליחו לגייס הון עצמי

בעבר תנאי בנק ישראל למשכנתאות רגילות היו קלים הרבה יותר מהתנאים המקובלים היום. הרגולציה במדינת ישראל מחמירה בכל שנה עם עוד כמה כללים חדשים. ולכן, מי שאין לו הון עצמי פשוט לא יכול לרכוש דירה. בעבר ניתן היה לקבל משכנתא שכיסתה כמעט את רוב רובו של מחיר הדירה, דרך המשכנתא. היום סכום המשכנתא רק עוזר לרכוש את הדירה, אבל גם הרוכשים צריכים להביא הון עצמי מכובד ביותר עבור המשכנתא שלהם. 

למה בעבר לאנשים היה קל יותר להצליח לרכוש דירות? 

קודם כל בגלל הסיבה שאמרנו בפתיחה. אבל סיבה נוספת לכך היא ממוצע המטרים למפחות בישראל שהולך וגדל. בעשורים הקודמים ממוצע מטר למשפחה היה שישים מטר, ואילו היום ממוצע מטר למשפחה הינו תשעים מטרים. לא רק שמחירי הדיור היו נמוכים בהרבה הרבה יותר, גם אנשים קנו דירות ממש קטנות. תשימו לב שבניינם ישנים רבים, הם קטנים בבסיס, אבל אחרי שנים אנשים התחילו להגדיל את הדירות שלהם. וזה עוד לפני שהיה תמ"א 38. 

איך תחסכו כסף כדי להצליח לרכוש דירה משלכם? 

  • קודם כל חפשו שכירות זולה – אנשים משלמים על שכירות אלפים רבים של שקלים, ולא מבינים למה הם לא מצליחים להגיע לחיסכון כלשהו. כדי להצליח לחסוך, צריך לבדוק שהכסף שנכנס לכם לחשבון, גבוה יותר מהכסף שאתם מוצאים מהחשבון. ההוצאה הגדולה ביותר של רוב הזוגות והמשפחות במדינה, זה תשלום עבור שכר דירה. לכן חשוב מאוד לחפש דירה זולה לשכירות, כדי שההוצאה הזו לא תהיה כל כך גדולה, ותוכלו להצליח לחסוך כסף, למרות כל ההוצאות שמסביב. 
  • יש לכם קופת חיסכון? זה הזמן לפרוץ אותה – אל תחשבו שיגיע זמן יותר מתאים מעכשיו. כאשר מגיעים לשלב המרגש של רכישת דירה, צריכים לאסוף את כל הכספים שיכול להיות שיש לכם. אם אתם יודעים שיש לכם בעלי חוב, דרשו מהם את החוב, אם יש לכם חיסכון לכל ילד שעוד לא פדיתם, בבקשה, זה הזמן לבדוק איפה נמצא החיסכון שלכם, ולהוציא אותו. לפעמים רק מהגיוס הזה, אפשר להגיע לעשרות אלפי שקלים. 
  • עוברים לגור עם ההורים – לא בכל מגזר בישראל מקובל לגור אצל ההורים, אבל אם ההורים שלכם גמישים יותר, ואין להם בעיה שתגורו אצלהם, אתם יכולים להצליח לחסוך המון כסף מדי חודש. 

חולמים לרכוש דירה משלכם? רוצים להיות בטוחים שתנאי המשכנתא שלכם הם הכי אטרקטיביים שיש היום בשוק? אתם חייבים לעשות היכרות עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד. אנו מתמחים בליווי הלקוח משלב גיוס ההון ועד לרכישת הדירה. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להגיע לדירת החלומות שלכם. זה נשמע לכם לא הגיוני? עם המומחים של חברת המפתח תלמדו שעם רצון ומטרה אפשר להשיג כל מטרה.  

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: