מה עושים כשקשה לשלם את המשכנתא?

החיים שלנו דינמיים. אנשים רבים שבתחילת החיים לקחו משכנתא בידיעה ברורה שהם יצליחו לשלם את המשכנתא, פתאום אחרי עשור הם מגלים שסכום המשכנתא החודשי אותו גובה מהם הבנק לא מתאים להם מכל כיוון שהוא. מה עושים במצב כזה? איך מתמודדים? בואו נדבר על זה. 

קודם כל מדברים על הקושי

אנשים שלא מנהלים עסק או לא נמצאים בתפקיד כלשהו בעבודה שלהם ולא צברו ביטחון עצמי בשום צומת בחיים שלהם, עלולים לחשוש לדבר. עכשיו זו שעת מבחן בשבילכם. האם אתם מסוגלים להתמודד או לא. מה זה אומר להתמודד? פשוט להיפגש עם פקיד הבנק ולספר לו שאתם מתקשים לשלם את המשכנתא ואתם מעוניינים לעשות הכל כדי למנוע הסתבכות. 

כמה שבנק זה דבר גדול ומוסדי, יש עם מי לדבר. חשוב מאוד לדעת את זה. הבנק רואה בעין יפה את הלקוחות שמתאמצים להיות בסדר, גם אם זה לא הולך להם בקלות. ברור שהבנק הכי אוהב לקוחות בלי בקשות חריגות, אבל ברור שעדיף לדבר ולסדר את העניינים מראש מאשר לתקן אותם מאוחר יותר. למנוע בעיות קל פי מאה מאשר לתקן אחר כך. 

תכל'ס מה אפשר לעשות עם המשכנתא? 

למחזר את המשכנתא. אבל אם תמיד שמעתם שאנשים ממחזרים משכנתא כדי להוזיל ריביות, אז במקרה שלכם זה כדי לשנות את תמהיל ההלוואה. אם לא מתאים לכם לשלם 5,000 שקלים בחודש, אתם יכולים לשנות את פריסת ההלוואה כך שתשלמו רק 3,000 שקלים בחודש. 

שימו לב, אם לקחתם הלוואה בזמנים בהם עוד לא היתה מגבלה על ריבית הפריים וריביות ההלוואה שלכם הן ממש נמוכות, אתם עלולים להפסיד מתהליך של מחזור משכנתא הרבה מאוד כסף. אבל אתם צריכים להיות ממוקדי מטרה, המטרה שלכם כרגע היא לא לחסוך כסף (במקרה של המשכנתא), אלא לסדר את ההחזר החודשי בצורה שתצליחו לשלם אותו מבלי לחשוש בכל פעם מחדש מסוף החודש הקרב ובא. 

אל תחשבו לרגע אחד לחסוך ביועץ משכנתאות!

יועץ משכנתאות עשוי לעזור לכם ולמצוא עבורכם פתרונות מקוריים ויצירתיים שלעולם לא תצליחו להגיע אליהם בלי העזרה שלו. תבינו שיועץ משכנתאות מכיר את כל כללי הבנקים ישר והפוך. ולא זו בלבד, יעוץ המשכנתאות זה תחום העיסוק לו. מה שאומר שהוא כבר עבר את מה שאתם הולכים לעבור עכשיו, עם עוד עשרות לקוחות, ומתוך ניסיונו העשיר הוא יודע לנסח לכם תרגיל חדש שיעזור לכם לעבור את מחזור המשכנתא שלכם בצורה הכי חסכונית שיש. חיסכון בייעוץ משכנתאות הוא צעד של טירונים שלא מבינים שעם טעות אחת קטנה בבנק עלולים להפסיד עשרות ומאות אלפי שקלים. 

בחרו בחברת המפתח למשכנתאות אשדוד שתעשה לכם את העבודה. למה? החברה שלנו מונה צוות שלם. כל הצוות שלנו כאן בשביל לעזור לכם ולתת לכם בדרך לעתיד טוב יותר. אחרי פגישה אחת של התרשמות כבר תבינו על מה אנחנו מדברים. אז קדימה תקליקו כאן ותהיה לכם פגישה בקרוב.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: