למה מיועדת תוכנית תמ"א 38? לספק רווחים לקבלנים או כדי להגן על בניינים ישנים מפני רעידות אדמה?

לפני תקופה הרעידו את הארץ מספר רעידות אדמה במרחק של 14 קילומטרים מבית שאן. כעת הגיע שעת המבחן האמיתית של כל המבנים שחוזקו דרך תוכניות תמ"א 38. הרי למה כל הרעש והבלגן? המדינה מאשרת את התוכניות של תמ"א 38 על מנת לחזק את המבנים מפני קריסות ורעידות אדמה. בשנה האחרונה כבר חווינו קריסת בניין ורעידות אדמה. מה מדינת ישראל עושה כדי למנוע נזקים? ואיפה מתממשות בעיקר תוכניות של תמ"א 38? 

למה לא מקדמים בכל הארץ פרויקטים של תמ"א 38?

תוכנית תמ"א 38 שהמטרה שלה זה להבטיח את הגנתם של מבנים ישנים, הפכה להיות אינטרס אישי של קבלנים להרוויח כסף באישור המדינה. כמו גם אינטרס של הדיירים הקיימים בבניין, להרחיב את הבית שלהם ללא עלות. נו, ומה הבעיה בזה? אין שום בעיה. אבל תכל'ס האזורים בהם באמת צריך למגן את הבניינים הישנים, אזורי הפריפריה בצפון, בהם קבלנים לא מסכימים להשקיע את זמנם. 

תחשבו על זה שבאשדוד קבלן מוסיף לבניין חמש קומות, ומרוויח על כל דירה מחיר של אזור המרכז. ואילו באזור בפריפריה, הקבלן משקיע בדיוק את אותן עלויות בניה, אותן שעות עבודה, ומרוויח חצי על כל דירה, אז למה שקבלנים יסכימו לבצע תמ"א 38 על בניינים באזורי פריפריאלי? 

מי צריך לפעול למניעת קריסת מבנים ישנים? 

ברור שלא הקבלנים אמורים להביא פתרון למצוקה. המטרה של כל אזרח, היא לעשות כמה שיותר כסף מהעבודה שלו. המדינה היא זו שצריכה לחשוב על מיגון האזרחים ולקדם תוכנית שתעזור להקים פרויקטים של תמ"א 38 באזור הצפוני של הארץ. איך יעשו את זה? מה שבטוח לא כמו שהולך פרויקט תמ"א 38. אלא המדינה צריכה להוסיף לקבלנים עוד כסף כדי שזה יהיה להם משתלם. 

מבולבלים? צריכים עזרה של יועץ נדל"ן? 

הגעתם אל המקום הנכון בזמן הנכון. הכירו את המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד שיעשו לכם סדר בכל הנושא של תמ"א והדרך למימוש הפוטנציאל בדירה שלכם. אתם צריכים לדעת שיש אפשרות להשיג כל מה שרוצים, פשוט צריכים לעשות את זה דרך מומחים. 

הכירו חברת המפתח למשכנתאות אשדוד שתעזור לכם בכל הנושא של נדל"ן ומימון נדל"ן באשדוד. אנו מאמינים כי לכל תושב מגיע לקבל את תנאי המשכנתא הטובים ביותר, ולשלם כמה שפחות עבור כל שקל משכנתא. 

הקליקו כאן כדי שנבדוק עבורכם את טיב המשכנתא שלכם, ואת הפוטנציאל שאפשר להפיק מהמשכנתא שלכם. אל תחכו למחר. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: