לא רק משכנתא כדאי למחזר – גם את פוליסות הביטוח כדאי לשנות

כולם יודעים שבעידן של ימינו, מחזור משכנתא הינה אחת מהפעולות הכי בנאליות של בעלי משכנתאות. למה ממחזרים משכנתא? כי לפני כמה שנים הריביות במשק, היו מאוד יקרות, ובשנתיים האחרונות הן עברו צניחה של ממש. בואו לא נדבר על זה שבחצי שנה האחרונה אנחנו חווים שוב עליה, אבל עדיין רבים רבים מאזרחי ישראל שיש להם משכנתא, יכולים להוזיל את המשכנתא שלהם בעשרות ומאות אלפי שקלים, על ידי ביצוע מחזור משכנתא. 

מה בקשר לביטוחי המשכנתא שלכם? 

כאשר לוקחים משכנתא מהבנק, אתם נדרשים לבטח את עצמכם ואת הבית שלכם בפוליסות של ביטוח חיים וביטוח מבנה. הביטוח מגן עליכם ממקרה בו לא יהיה לכם איך לשלם לבנק את המשכנתא. האחד זה במקרה שהדירה איבדה את ערכה, בגלל שריפה או כל נזק אחר. והשני זה במקרה של פטירת אחד הלווים. הפרמיה החודשית של הביטוחים היא לא יותר מחמישים עד מאה שקלים. 

לווים שלוקחים משכנתא בלי יועץ משכנתאות עלולים ללכת בעיניים עצומות אחרי ההצעה של הבנק ולעשות את הביטוחים דרך הבנק. יש היום כל כך הרבה חברות ביטוח, ויכול להיות שאתם משלמים פי שתיים ממה שאתם יכולים לשלם דרך חברת ביטוח פרטית. חשוב מאוד להבין שהעולם הביטוחי היום הוא עולם מאוד תחרותי, מה שאומר שאתם יכולים להשיג פוליסה זולה יותר מזו שהציע לכם הבנק, שכנראה לא טרח להוזיל עבורכם אף לא שקל אחד שחוק. 

אל תחכו שעה אחת מיותרת

אנחנו מכירים את המצב בו אנשים שלא מספיק מבינים בנושא, מקבלים פיק ברכיים ומעדיפים להמשיך לשלם הרבה כסף, העיקר לא לעשות משהו בנדון. אז קדימה, עכשיו אתם מרימים טלפון למומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד, כדי שיבדקו עבורכם את תיק הביטוחים והמשכנתא שלכם, ואת העלויות עליהם אתם מחויבים בחברת הביטוח בה אתם מבוטחים. 

גם אתם משלמים מאה שקלים וזה לא נראה לכם הרבה, אתם צריכים להבין את הפרופורציות של המשכנתא. ברגע שמדובר בתשלום המתפרס על פני עשרות שנים, כל הבדל של עשרה שקלים לחודש במשכנתא שלכם, מייקר לכם את הפרמיה הכללית בעשרות אלפי שקלים (בחישוב של כל חודשי תשלום הביטוח מתחילת חיי ההלוואה ועד סופם). 

מחליפים פוליסת ביטוח חיים? אל תפספסו את העיקר

אם אתם מחליפים פוליסה של ביטוח חיים, בלי לעדכן את הצהרת הבריאות שלכם, הפוליסה לא תגן עליכם גם אם תשלמו עליה עוד עשר שנים חודש בחודשו! לכן, חשוב מאוד לא לדלג על השלב של הצהרת בריאות, גם אם משהו השתנה במצב הבריאותי שלכם לרעה. 

הכירו את המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד שיעזרו לכם להחליט האם שווה לכם לשנות את הפוליסה, או שאולי בגלל שינוי דרמטי במצב הבריאותי שלכם, הפרמיה החודשית רק תתייקר. בקיצור, נעשה הכל כדי שהחיסכון שלכם יהיה כמה שיותר גדול. זו המטרה שלנו. הקליקו עכשיו לפגישה עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד הכוללת גם סוכני ביטוח וגם יועצי משכנתאות.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: