לא לוקחים הלוואה לסגירת חובות! לוקחים משכנתא!

יש לכם חובות? לא רואים את עצמכם מכסים אותם בקרוב? בדיוק בשביל זה נועדו הלוואות בישראל. אומנם כולנו יודעים שלקחת הלוואה זה דבר שכדאי להימנע ממנו, אבל לא כאשר זה עלול לבוא על חשבון בריאות נפשית והמשך שפוי של התנהלות כלכלית. כאשר נקלעים למצב בו יש חובות, תמיד יהיה עדיף לקחת משכנתא ולא הלוואה רגילה. 

למה אי אפשר לתת לחובות להמשיך? 

חובות הם דבר שאסור לתת להם לעמוד. דבר ראשון והכי חשוב, בגלל שזה פוגע לכם בדירוג האשראי שלכם וביכולת שלכם לקבל שירותים פיננסים בעתיד. אבל יש עוד כל מיני סיבות לא נעימות כמו הוצאה לפועל, הבנק שכל הזמן דורש את שלו ועוד. 

שורה תחתונה – חוב חייבים לחסל, השאלה היא איך עושים את זה בצורה חכמה שלא תבזבז לכם יותר מדי הרבה כסף על ריביות וכל המסביב. 

למה כדאי לקחת משכנתא? 

ליתר דיוק, לא לקחת משכנתא, אלא להגדיל את סכום המשכנתא. יש הבדל קטן אך משמעותי. כאשר מגדילים את סכום המשכנתא מקבלים ריביות אטרקטיביות יותר לעומת לקיחת משכנתא מהבסיס. חוץ מזה כלל לא בטוח שבמצבכם הנוכחי יהיה בנק שיסכים לאשר לכם משכנתא. למה? הבנקים אוהבים לתת אישור עקרוני, רק כאשר הכל חלק, ואין שום דבר שעומד בדרך. זוגות רבים, שהמצב הכלכלי שלהם לא כזה נורא, לא מצליחים לקחת משכנתא דרך הבנקים והם נאלצים לגשת לגופים חוץ בנקאיים. 

מה הבעיה לקחת משכנתא מגוף חוץ בנקאי? 

בעיה רצינית ביותר. משכנתא חוץ בנקאית שווה ללקיחת משכנתא מהשוק האפור מבחינת הריביות. אז למה בכל זאת אנשים לוקחים משכנתא כזו? כי עדיף להם לקחת משכנתא כזו על פני כלום. אבל אל דאגה, רוב רובם של הלווים של חברות הביטוח השונות, וכן של חברות האשראי, ממתינים זמן מה ומנסים למחזר את המשכנתא שלהם במחזור חיצוני מהחברה בה הם לקחו את המשכנתא, למחזור בנקאי. אם הם עמדו בתשלומים יפה, לבנק אין סיבה לא לאשר להם הלוואה כזו. 

מה לא טוב בלקחת הלוואה רגילה ודי? 

הלוואה רגילה נוחה רק למי שההכנסות החודשיות שלו מספיק גבוהות כדי לספוג החזר חודשי גבוה. למה ההחזר החודשי גבוה? כי להלוואה רגילה אין את תנאי הפריסה של הלוואה רגילה. כלומר בתוך כמה שנים בודדות צריך להחזיר את ההלוואה, ולא בתקופה ארוכה של כמה עשורים. 

בנוסף לכך, בעלי חובות גדולים, לא יכולים להסתפק רק בכיסוי ההלוואה הפשוטה. דרך לקיחת משכנתא הם יוכלו להשיג בדרך כלל סכומים גדולים יותר. וזו סיבה מכרעת לקחת משכנתא דווקא. 

יש לכם חובות? רוצים לקחת משכנתא? פנו למומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד שינחו אתכם בתהליך לקיחת ההלוואה ובנוסף לכך, יתנו לכם יד ויעזרו לכם לייעל את ההתנהלות הכלכלית שלכם, כך שבכל חודש תצברו רק יתרות טובות בחשבונות העו"ש שלכם, כן כי איתנו זה אפשרי. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: