כך תעברו דירה בצורה הכי טובה שיש

כבר יצא לכם לעבור דירה? מי שיודע מה זה לעבור דירה, יודע שלעבור דירה זה חתיכת פרויקט. אבל לא בקטע של גיוס ההון וכל זה, כל הדאגות האלה כבר מאחורינו כאשר עוברים דירה. אז מה כן? להתחיל לארוז… להתחיל לנקות… יש המון מה לעשות מבחינה טכנית וזה פשוט מתיש. לא כל אחד בנוי לעבוד על חשבון שעות השינה וקשה לעבור דירה בלי שזה יהיה כך. מה עושים? איך עוברים דירה ונשארים עם גב זקוף ולא מותש אחרי עבודה מרובה. 

איך תוכלו לעזור לעצמכם בתחום הניקיון? 

גם אם רכשתם את הדירה שלכם מאנשים מאוד נקיים, את הדירה תצטרכו לנקות. אף אחד לא אוהב להניח דברים אישיים שלו מבלי להעביר ניגוב על מדפים ולהפוך את המקום לנקי ונעים. הבעיה היא שלנקות דירה ביסודיות לוקח זמן. 

מה עושים כנגד זה? מזמינים שירותי ניקיון מקצועיים. קיימות חברות ניקיון המציעות שירותי ניקיון דירה לפני מעבר. אגב, שירות כזה לא אמור לעלות מדי הרבה, מאחר ולנקות דירה ריקה לא אמור לקחת הרבה זמן. אבל, מה שבטוח שעבודה קשה וכאב ראש יחסכו ממכם.

איך תוכלו לעזור לעצמכם באריזה? 

לארוז. זה באמת נקודה כואבת. אבל כואבת פיזית. לארוז, לארוז, לארוז ולא לסיים. איך תוכלו להפוך לעצמכם את מלאכת האריזה הזו לקלה יותר ונעימה יותר? נתחיל עם צורת אריזה מומלצת, ואחר נעבור לפתרון מסוג אחר. 

כאשר עובדים ביעילות, חוסכים הרבה מאוד זמן. בנוסף לכך, כאשר יש מטרה ושיטת עבודה ברורה, יש הרבה יותר אנרגיות וחשק לעבוד. אז מה היא הדרך הנכונה והיעילה ביותר לעבוד? 

  1. קונים מדבקות בצבעים, ולכל חדר בבית משייכים צבע אחד. לדוגמא: מטבח מדבקות בצבע ירוק, חדר ילדים מדבקות בצבע סגול ועוד. 
  2. אורזים ארגז מחדר המטבח ומדביקים עליו מדבקה בצבע ירוק. 
  3. כותבית ליד המדבקה מספר, על פי סדר כרונולוגי של מספרים. 
  4. במחברת: תחת הכותרת מטבח (עדיף לכתוב אותה עם עט בצבע ירוק, או להדביק גם כן מדבקה כזו, כדי שיהיה קל יותר לשייך), אתם כותבים את הספרה של הארגז, ורושמים את רשימת הדברים ששמתם בארגז הספציפי הזה. כך בכל הארגזים, אולי זה נשמע לכם תוספת עבודה, אבל מי שעבד כך, יכול לספר לכם מניסיון כי זה נותן המון ספוק, ואנרגיות לעבוד. בנוסף לצורת העבודה, יש גם את הרווח הגדול ביותר, שזו בעצם המטרה- אורזים ועוברים את שלב הבלגן מתוך סדר וארגון מופתי. אם אתם מעוניינים למקם מספר פריטים לפני כל השאר, תוכלו למצוא אותם באופן מיידי. 

איך עוד אפשר לארוז?

הרבה מאוד אנשים מעדיפים שלא לעבוד בכלל במלאכת האריזה. וזה אפשרי. אם מזמינים חברת אריזה אמינה, היא תעשה לכם את כל העבודה. אבל זה כמובן יעלה בהתאם. 

חברת האריזה תגיע לבית שלכם ובתוך כמה שעות היא עשויה להשתלט על אריזת כל החפצים. איך? הם עושים את זה יום יום, והם יודעים את העבודה. זה יכול להתאים גם לכם.

רוצים לדעת עוד? הקליקו כאן כדי לשמוע מה יש למומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד  להגיד לכם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: