המדריך המלא לרכישת דירה

הגעתם לשלב המרגש של רכישת דירה? מזל טוב. אין עוד שלב כל כך משמעותי מבחינה פיננסית שעובר על כל כך הרבה אזרחים ישראלים. מאחר ורכישת דירה זה סיפור יקר, ואילו אחד הסיפורים היקרים ביותר שנתקל בהם בחיינו, יש הרבה מה ללמוד לפני שמתחילים. מה צריך לבדוק לפני שרוכשים דירה? איך בוחרים דירה? האם כדאי לרכוש דירה בחו"ל? את התשובות לכל השאלות תמצאו בכתבה הבאה. 

אילו דברים נדרשים לבדוק לפני שרוכשים דירה? 

חלום של כל אחד מאיתנו למצוא את עצמו בדירה ענקית, אבל לפני שנכנעים לחלומות שלנו, בואו נקשיב למח הפיננסי ונהיה ממושמעים לו. נכון, את ההון העצמי אתם מעבירים כאן ועכשיו, אבל את המשכנתא שלכם אתם הולכים להחזיר חודש אחרי חודש לתקופה של עשרות שנים. 

אנחנו ממליצים לרכוש דירה בלי לנצל את אחוזי המימון של הבנק. כלומר, גם אם יש לכם הון עצמי המאפשר לכם לרכוש דירה ב-2 מיליון שקלים, לכו על דירה של 1.3 מיליון. מה עשינו בזה? הקטנתם את סכום המשכנתא בצורה משמעותית מאחר וההלוואה קטנה יותר. וכך הודות לאחוזי המימון הנמוכים תקבלו ריביות הרבה יותר זולות. 

חוץ מזה בואו לא נשכח שההוצאות שלנו רק הולכות לגדול, וסכום המשכנתא לא הולך להתקטן. 

איך תבחרו את הדירה המתאימה לכם? 

תלוי מאיזה צד אתם מגיעים. אם אתם בצד של משקיעים, תרכשו דירה קטנה כמה שניתן כדי לקבל השקעה, עם כמה שפחות כסף מצדכם. חוץ מזה יותר קל להשכיר דירות קטנות במחיר גבוה לעומת שווי הנכס (אחוזי התשואה). להשקעה מומלץ גם כן לרכוש נכס שמיועד להיות בו תמ"א 38 בקרוב. 

האם מומלץ להשקיע בנכס בחו"ל?

רכישת דירה בחו"ל למי שלא עושה זאת על בסיס קבוע עם אמצעים מיוחדים דורשת להיחשף לסיכונים גבוהים. במקרים רבים, למרות שהדירות בחו"ל מניבות אחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר, לא מומלץ לכם לרכוש דירה בחו"ל. כי אם אתם לא יודעים איך לתחזק השקעה כזו, חוץ מלסכן את הכסף שלכם, לא עשיתם כלום. 

איך כן אתם יכולים לרכוש דירה בחו"ל ולהנות מאחוזי התשואה שלה? פשוט מאוד. פנו לבן אדם שעושה את זה בהצלחה ויש לו ניסיון, בקשו ממנו לממן לו השקעה אחת, עם תשלום דמי ניהול. הרבה משקיעים שמחים לצרף להשקעות שלהם עוד משקיעים כדי להגדיל את הפוטנציאל של הנכס. 

בלונדון למשל, ניתן לחלק ברשמי דירה אחת ליחידות דיור רבות ולהשכיר אותן עם חוזה שכירות לטווח ארוך מאוד של 10 שנים ויותר. זה דבר שכמעט לא מצוי בארץ, וגורם להשקעה להיות בטוחה מאוד. 

רוצים לדעת עוד על רכישת דירה לצורך השקעה? 

חברת המפתח למשכנתאות אשדוד שמחה להציג בפניכם את המומחים שלנו שיעזרו לכם להחליט החלטות הרות גורל אלו. כי כאשר מדובר בנדל"ן לא כדאי לכם לוותר על ליווי צמוד של המומחים שלנו. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: