אני רוצה לקנות דירה, מאיפה אני משיג כל כך הרבה הון עצמי?

במדינת ישראל מאוד מקובל לרכוש דירות. כל זוג שמתחתן, לא משנה בני כמה הוא, במה הוא עובד ומי ההורים שלו, רוצה לרכוש דירה. ככה זה. אבל איך אנחנו אמורים להצליח לרכוש דירה כאשר מחירי הדירות בארץ כל כך גבוהים ובלתי הגיוניים? לפני שאתם מתייאשים, למומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד יש טיפים שיעזרו לכם לגייס הון עצמי גבוה. כי יש דרכים לעשות את זה. המשיכו לקרוא. 

 

הפוסט הזה מדבר יותר למי שיש לו יכולת החזר גבוהה, אך אין לו הון עצמי בפועל. כל זוג שיש לו הכנסה גבוהה מדי חודש אבל אין לו הון עצמי, זה אומר שאם היה ממתין עוד כמה שנים, כבר היה לו את ההון העצמי, אבל אין לו את הסבלנות להגיע לדירה שלו רק בעוד כמה שנים. 

 

אם אתם נמנים על אלה, הפוסט הזה הוא חובת קריאה בשבילכם.

קחו הלוואה כדי להשלים את ההון העצמי

לנו עומד בראש שכדי לרכוש דירה, צריך לקחת משכנתא, אבל יש אנשים רבים שכדי לרכוש דירה לקחו על עצמם גם משכנתא וגם הלוואה נוספת שגם היא למטרות דיור. כמובן שמי שאין לו הרבה הכנסות, זה יהיה הצעד הטיפשי ביותר עבורו, אך מי שמרוויח טוב מדי חודש, ורואה את עצמו מצליח לעמוד בהחזרים חודשיים כפולים, בכבוד, אדרבה. 

שימו לב שההלוואה אינה פוגעת בדירוג האשראי שלכם

אם תקחו הלוואה שתפגע בדירוג האשראי שלכם, אז אחרי שתצליחו סוף סוף להיות עם הון עצמי בידיים, לא תצליחו לקחת משכנתא, כי הבנקים מתבססים בעיקר על דירוג האשראי של הלקוח כדי לאשר לו משכנתא. 

העדיפו הלוואה על חשבון קרן השתלמות או כל חיסכון עתידי

אם יש לכם חיסכון, פנסיה קרן השתלמות ועוד. אתם יכולים לקחת הלוואה בריביות מאוד זולות על חשבון החיסכון שלכם. מה זה אומר שזה על חשבון? זה לא שאתם מושכים כסף מהכסף שצברתם, אלא אתם פשוט לוקחים מאותו גוף הלוואה, ומשעבדים לו את חיסכון שלכם כבטוחה כנגד ההלוואה עד שתסיימו לסלק את ההלוואה. בדרך כלל הבירוקרטיות לקבלת הלוואה כזו, לא יהיו קשות מדי. ולכן, מכל הבחינות שווה לכם לקחת הלוואה מגוף כזה. 

להזכירכם, אם יש לכם אפשרות לגייס הון עצמי בדרכים אחרות, נברך אתכם על הבחירה שלכם. כי אחרי הכל הלוואה זה הלוואה ותמיד עדיף להימנע מאפשרות כזו. "לגייס הון עצמי בדרכים אחרות" הכוונה היא בדרך כלל לעזרה מההורים. אם להורים שלכם יש כסף, והם רק מחכים שתבקשו מהם עזרה, אז קדימה, בלי להתבייש נסו בעדינות לשאול אותם אם יש להם את האפשרות לעזור לכם לגייס הון עצמי עבור הדירה שלכם. 

אחרי שאתם עם הון עצמי ביד, אתם מוזמנים לפנות למומחים של המפתח למשכנתאות אשדוד שיעשו בשבילכם את העבודה. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: