רוצים לקחת הלוואת בלון? אל תמהרו! הכירו קודם את המאפיינים שלה

אנחנו אוהבים לשמוע על רעיונות מקוריים גם כאשר אנחנו נמצאים בתחומים יבשים כמו בנק, הלוואות ועוד. אנחנו נעזור לכם להבדיל בין הלוואת שנשמעות טוב, כמו הלוואת בלון, לבין מה שטוב לכם באמת לקחת. 

רוצים לקחת הלוואה מהבנק? לפני שאתם מחליטים אם לקחת הלוואה בלון, כדאי מאוד שתבינו מהי הלוואת בלון ומה הסיכונים שהיא טומנת בחובה. 

מה זה הלוואת בלון?

הבנק נותן לכם אפשרות להלוות כסף בלי להחזיר אותו מדי חודש בחודשו. כיצד? קובעים מראש זמן פירעון להלוואה, לצורך הדוגמא, עוד שנתיים. ואז לאחר שעבר שנתיים מאז לקחתם את ההלוואה מהבנק, אתם מחזירים לבנק את הכסף שלוויתם ממנו + ריביות צמודות על השנתיים שעברו. מה שאומר שאם לוויתם סכום של 50 אלף ש"ח, אתם יכולים להחזיר אחרי שנתיים 70 אלף ש"ח בבת אחת. חשוב שתדעו שהלוואת בלון היא הלוואה יקרה מאוד ביחס להלוואות האחרות. 

למה אנשים בוחרים את הבלון כמסלול ההלוואה שלהם? 

אולי נעמיק מעט בשאלה, אם ההלוואה הזו היא לא אטרקטיבית, למה יש את אלו שבוחרים בהלוואה שיכולה לייקר להם את הריביות בכמה אלפי שקלים? 

נתחיל בזה שההלוואה הזו היא באמת לא מתאימה לכל אחד. הלוואת בלון מתאימה למי שיודע שבעוד תקופה מתפנה לו הון להחזיר את ההלוואה. זה יכול להיות כאלה שמנויים לקרן השתלמות והם יודעים שעוד 6 שנים מתפנה להם כסף נזיל…

ממה צריך להישמר כאשר לוקחים הלוואת בלון?

אל תשלו את עצמכם! 

יש לנו משהו כל כך יפה, אנחנו אוהבים להיות אופטימיים. זה טוב בהרבה דברים אבל בנושא הכלכלי שלכם אין מקום להשלות את עצמכם בחלומות ורודים. בוא נגיד את זה במילים קצרות יותר, לא לוקחים הלוואת בלון אם לא ברור לכם כשמש ביום ביום חמסין בשעת הצהריים, שיש לכם מהיכן להחזיר את ההלוואה. כי להגיד יהיה לי כסף, זה מאוד יפה אבל לא כל כך שווה. 

לווים שלא הצליחו להחזיר לבנק את הכסף בזמן הפירעון, יאלצו למחזר את ההלוואה ולהתחיל לשלם החזר חודשי בתוספת ריביות על כל חודש נוסף שעובר. לכן, אם אתם רוצים לקחת הלוואה ואין לכם ידיעה ברורה על כסף מזומן שאמור להיות לכם בתקופה של השנים הקרובות, לא לוקחים הלוואת בלון! לוקחים הלוואה רגילה ומשלמים כל חודש בהוראת קבע את ההחזר החודשי. אחרת אתם עלולים לעשות את זה אחרי שלא תצליחו להחזיר את הלוואת הבלון, על זה נאמר "עצלן עובד פעמיים". 

אל תתיעצו עם יועצי משכנתאות בנקאיים!

יועצי המשכנתאות בבנק מתוגמלים במשכורת שלהם על כל הלוואה יקרה שהם דחפו ללקוחות. מבחינת הבנק ברור שעדיף שתקחו הלוואת בלון. ואם לא תצליחו להחזיר? הוא רוצה שתמחזרו את ההלוואה ותשלמו את כל הריביות כפול שתיים ואף יותר מכך. 

אל תתפתו לחשוב שהבנק הוא גוף ממשלתי שנועד לעזור לאנשים מבחינה כלכלית. ממש לא. הבנק הוא גוף פרטי שכל מה שהוא רוצה זה להרוויח יותר כסף ממה שהוא הרוויח בשנה שעברה. אבל אנו ממליצים לכם לא להיות מהלקוחות התמימים שנותנים לבנק לעשות עליהם את כל הקופה. 

האם רוכש דירה ראשונה מחויב במס רכישה?

זה לא יעזור. יש משהו מגרה בלקחת הלוואה בלי להחזיר כסף מדי חודש. זה לא שהמציאות איננה נהירה דיו, אבל האהבה לחיים קלים מקלקלת את השורה ופשוט גורמת לאנשים לעשות צעדים שעלולים להתגלות אחר כך כצעדים לא חכמים בעליל. אנו ממליצים לכם להקשיב למומחים. ואם אתם בכל אופן מתעקשים לקחת דווקא את ההלוואה הזו, אתם מוזמנים לעשות סקר שוק אצל הלווים הרבים שבוכים על כך שאף אחד לא הזהיר אותם שלא לקחת הלוואה לא הגיונית זו. 

תכניסו לכם לראש, הלוואת בלון טובה רק למי שיודע בוודאות של 100% שהולך להתפנות לו כסף בשנים הקרובות. אם אתם לא מאותם אלה שהלוואת בלון מיועדת עבורם, בבקשה ממכם אל תקחו הלוואת בלון. אתם עוד תודו לנו על עצה חכמה זו. יש הלוואות אחרות בעלות תנאים טובים יותר.

הלוואת בלון מתאימה לצרכים שלכם? קחו הלוואת בלון!

אם הלוואת בלון מתאימה לצרכים שלכם, אתם מוזמנים ליהנות מהמסלול הזה. תהיו ערניים ותפקחו עיניים בכל הקשור להלוואה זו.

אם אתם יודעים בוודאות שיהיה לכם להחזיר את ההלוואה + הריביות במועד הפירעון, אין שום סיבה שתיחנקו עם הלוואה שסוגרת לכם את האשראי שלכם. אי אפשר לחלוק על כך שהחזר חודשי קבוע זה דבר שמעיק ועדיף להימנע ממנו גם בתשלום של ריביות גבוהות יותר. 

לסיכום

הלוואת בלון היא הלוואה מסוימת שנועדה לאנשים מסוימים. אם אתם נמנים על אותם אנשים מסוימים אז קדימה, שיהיה בהצלחה. אבל אל תשכחו שיש לכם אפשרות לעמוד על המקח ולהוזיל ריביות. 

אנו בחברת המפתח למשכנתאות אשדוד נשמח לתת לכם את התוצאות של המשא ומתן מול הבנק. אנו מתמחים בהוצאת אישורי משכנתא אבל יותר מכך בהוזלת ריביות. צרו קשר עם המומחים בתחום.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: