סורבתם לקבל משכנתא בנקאית? היכנסו להגרלות של מחיר מטרה ותוושעו!

שר השיכון אלקין החליט כי די לעליית המחירים. אי אפשר לעצור את עליית המחירים, ולכן, הוא הוציא לאוויר העולם תוכנית לטובת הזוגות הצעירים, וזכאים שונים. בתוכנית זו, גם זוגות שאין להם הון עצמי גבוה, יוכלו לרכוש דירות גדולות וחדשות באיכות בניה גבוהה במיוחד. איך בדיוק תוכנית מחיר מטרה עומדת להיות זו שתתן את המענה המושלם לעשרות אלפי זוגות צעירים? המשיכו איתנו. 

דירה במתנה

מצוקת הדיור מחריפה מיום ליום

למה קיימת מצוקת דיור? כי אין מספיק דירות. ברגע שאין מספיק דירות, בעלי הדירות למכירה מרגישים על הגובה ומעלים מחירים כל הזמן. לעומת זאת גם הזוגות שמחפשים לרכוש דירה מסכימים לשלם כל מחיר על הדירות שהם רוכשים, מכיוון שהם מרגישים שבכל יום מחירי הדירות עולים, ואם לא ירכשו היום, מחר הדירה תהיה יקרה יותר. זה הזוי, אבל זה המצב. 

איך תוכנית מחיר מטרה מהווה משקל נגדי? 

בתוכנית מחיר מטרה הקבלנים מתחייבים מראש באיזה מחירים הם עומדים למכור את הדירות. תנאי הסף לזכיית הקבלנים בבניית הפרויקט, זה שהדירות המשווקות דרך תוכנית מחיר מטרה, ימכרו על ידם בעשרים אחוזים פחות ממחיר השוק החופשי. המחיר נסגר ונחתם מיד כאשר תוצאות המכרז מתפרסמות. כך שגם אם מחירי הדירות בארץ ממשיכים לטפס, מחירי הדירות בפרויקטים של מחיר מטרה לא עולים, ועשרים האחוזים עליהם התחייב הקבלן, הולכים וגדלים בהתאם לעליית המחירים בארץ. 

מסורבי משכנתא - תוכנית מחיר מטרה נועדה בדיוק בשבילכם!

אם אין לכם מספיק הון עצמי ויחס ההחזר שלכם לא מספק את הבנק, תוכנית מחיר מטרה, תעזור לכם להגשים את חלום רכישת הדירה שלכם. למה? מחירי הדירות בפרויקטים של מחיר מטרה זולים, ולכן המשכנתא הרבה יותר קטנה מהמשכנתאות הממוצעות בארץ. ולא רק זה, גם תנאי המשכנתא אטרקטיבים במיוחד. ניתן לקבל עבור רכישת דירה במחיר מטרה, אחוז מימון גבוה ביותר- עד 90% מערך הדירה. 

למה שתצליחו לרכוש דירה במחיר מטרה? 

לא צריך כל כך הרבה הון עצמי כדי להצליח להוציא משכנתא עבור רכישת דירה בפרויקטים של מחיר מטרה. וכן יחס ההחזר למשכנתא קטנה, עובר הרבה יותר בקלות. מה שאומר שגם אם ההכנסה החודשית שלכם נמוכה, הסיכוי שלכם לקבל אישור משכנתא, גבוה במיוחד. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח יתנו לכם יד בכל התהליך של רכישת הדירה ומימוש החלום שלכם. כי הכל מתחיל מליווי מקצועי.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: