משכנתא ואישורי משכנתא ניתנים רק לנשואים?

רווקים? גרושים? רוצים לעלות גם אתם על הגל של עליית מחירי הדירות? קדימה. אתם מוזמנים להצטרף ולהנות מגריפה נאה של אחוזי תשואה מכובדים בהחלט.

בדרך כלל כאשר אנו מדברים על משכנתאות, קהל היעד שלנו הוא משפחות של אבא אמא וילדים. היום, מה שרצינו לחדש זה שגם כל מי שמעוניין לקחת משכנתא ואינו עונה על קהל היעד הנ"ל, יוכל לעשות זאת.

נפגעתם מהקורונה? נאלצתם לדחות את יום החתונה?

אם אתם כבר אוטוטו מתכננים חתונה ושאיפתכם היא להיכנס ישר לדירה משלכם. אין סיבה שנגיף קטן יהרוס לכם את חלומכם. על ידי רכישת דירה בהקדם תוכלו למזער את עליית מחירי הדירות הארצית בפועל, במחיר הדירה שלכם. 

שימו לב! מומחי הנדל"ן בארץ, מצביעים על עלייה של 10% במחירי הדירות לעומת אותו חודש בשנת המס הקודמת. ניתן לומר כי עלייה כזו עשויה לשנות את מספר החדרים ואת מטראז' הדירה אותה תרצו לרכוש. אם יש לכם הון עצמי מוגבל. 

אין צורך להמתין עד שכל אזרחי ישראל יועילו בטובם להתחסן. תוכלו כבר עכשיו למרות אי היותכם זוג נשוי, לקבל משכנתא ולחתום יחד על חוזה רכישה.

אני רווק - יכול להיות שלא תאושר לי משכנתא?

בדרך לקבלת המשכנתא, הבנק בודק יכולת ההחזר של הלקוח. כאשר יש זוג נשוי שלשניהם יש הכנסה הולמת, כמעט אין מצב, בו לא יאשרו להם משכנתא, כי יכולת ההחזר תהיה נאותה בדרך כלל. ואילו, כאשר רווק מגיע לקחת משכנתא, יכולת ההחזר שלו תעמוד (בממוצע כמובן) על חצי מיכולת ההחזר המקובלת אותה הבנק אוהב לראות במשכנתאות. נתון זה יגרום לכך שהמשכנתא לא תאושר.

אבל כמובן שאם מבקש האישור יביא יותר הון עצמי / ירכוש דירה זולה יותר / ייתמך בהוריו כערב משלם וכו'. יכולת ההחזר שלו תוכר כתקנית ותאושר לו משכנתא.

עד כמה מושפעת המשכנתא מהסטטוס המשפחתי שלי?

כאשר אתם מוכרים בבנק כלקוחות טובים, אין זה משמעותי כמה פעמים התחתנתם או מה התכנונים שלכם לגבי העתיד המשפחתי. מבחינת הבנק, מה שחשוב זה שסכום ההלוואה אותו נתן לכם לא יעמוד בסיכון.

ראיתי דירה שממש מתאימה לי, מה עלי לעשות על מנת לקבל אישור עקרוני למשכנתא?

כיום, קבלת אישור עקרוני אינה כרוכה במאמץ רב. כל מה שתצטרכו זה לארגן בתיקייה מסודרת את: נתוני הדירה אותה הינכם מעוניינים לרכוש, העו"ש שלכם ותלושי השכר האחרונים. על בסיס נתונים אלו הבנק יבדוק האם מתאים לו לתת לכם הלוואה בדמות משכנתא. הבנק יחזיר לכם תשובה תוך כמה ימים.

הבירוקרטיות עד לקבלת המשכנתא, הן ארוכות?

בעיקרון, תהליך לקיחת משכנתא יכול לארוך בין חודש לשלושה חודשים מתאריך הגשת הבקשה. בתקופת הקורונה, רוב המשכנתאות ניתנו רק לאחר שלושה חודשים. בתקופה רגילה, המשכנתא אמורה להינתן תוך חודש מקסימום מיום תחילת הרצת השלבים בבנק.

ולסיום, המלצה חמה שלנו,

עדיין לא רכשתם דירה? אל תשלו את עצמכם שאתם לא יכולים. עם קצת רצון טוב וודאי תצליחו לגייס את ההון הנדרש ולהגיע להכנסה נאותה. 

כאשר אתם משלמים שכירות אתם זורקים כסף לפח! התחילו לעבוד על אישורי משכנתא, כך תוציאו את כספכם לדבר שמקנה לכם משהו. רכישת דירה תביא לכם ביטחון ושפר את רמת איכות חייכם.

מילים כתובות מבלבלות אתכם? רוצים עזרה בפועל?

פנו אל מומחי המשכנתאות שלנו שיתנו לכם את הליווי המסור אותו כבר זכו לקבל עשרות לקוחות מאושרים הדרים היום באושר ועושר בדירה הרשומה על שמם בטאבו! אל תשכחו שייעוץ משכנתאות מוזיל את עלות המשכנתא ולכן אל תוותרו על שירות זה. השאירו כאן פרטים ואנו ניצור עימכם קשר. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: