מסוחררים ממספר הלוואות? חשים כי הם חונקות אתכם בכל חודש מחדש? ככה מאחדים הלוואות!

הכל התחיל בחלום לרכוש רכב חדש. אחר כק רצינו לרהט את חדר הילדים שכבר נמאס להם לישון עם ארון כתר. לאחר כמה שנים החלטנו כי גם המטבח סיים את תפקידו ו…הופס יש לנו מספר חובות שמעיקים עלינו ולא נותנים לנו מנוחה, לא ביום ולא בלילה. איך מתמודדים עם מספר חובות? איך נגמלים מהבלגן שהם יוצרים בחשבונות הבנק? כאן תקבלו את התשובות שאתם מחפשים.

כמה אנשים מסתבכים עם הלוואות במדינת ישראל?

עוד לפני שאנחנו מדברים על מספר האנשים שמשלמים מדי חודש מספר הלוואות, בואו נדבר על מספר האנשים שחיים במינוס. במדינת ישראל יותר מחצי מהאזרחים חיים במינוס. כן ממש כך. ולא שכל אותם חצי הם גם אנשים שלא מכניסים כסף. אין כל קשר בין גובה ההכנסות לבין גודל המשפחה לבין כמה כסף מוציאים מדי חודש. ממתי שמענו על זוג צעיר שלשניהם יש עבודה טובה ומסודרת ברוך ד' והם מכניסים יחד כמה עשרות אלפי שקלים אבל בסוף חודש הם לא מצליחים לשלם את כל מה שהם התחייבו. איך זה קורה? התרבות המערבית היא זו שהכניסה את המושגים האלו ואת צורת החיים בה כל דבר נהפך מרצון לצורך דחוף עד דחוף מאוד. כאן נמצאת נקודת הפתיחה שגורמת לאנשים לקחת על עצמם הלוואות. כי הם נורא צריכים את זה ועוד יותר את זה…

בואו לא נדבר על זה שכאשר לוקחים הלוואות כאלה הריביות הן עד השמיים. כאשר גוף מלווה רואה שכבר יש לכם הלוואה, והוא מבין שבכל מקרה תקחו את ההלוואה שהוא מציע לכם, הוא דופק לכם ריביות גבוהות ויקרות מאוד. 

מה אפשר לעשות כדי לאזן את הבלגן ולסדר את ההלוואות? 

מה שאנחנו ממליצים לכם זה לאחד את כל ההלוואות יחד להלוואות משכנתא אחת גדולה. כדי לעשות את זה יש לעבוד בכמה שלבים. תחזיקו חזק ובואו נתחיל. 

  • תוציאו את דו"ח יתרות ההלוואות שלכםהדבר הראשון והבסיסי ביותר. אתם צריכים להוציא מהגופים המלווים את הדוחות שיראו היכן ההלוואות שלכם אוחזות. כמה שילמתם, כמה עוד נותר לכם, מה גובה הריבית ועוד. 
  • בדקו מה גובה ההוצאות שלכם וכמה לעומת זאת אתם מכניסים – במהלך הוצאת אישורי משכנתא הבנק מחייב אתכם לעמוד בתנאי תשלום ברורים. אם אתם לא מכניסים מספיק כסף לעומת ההוצאות שלכם, אתם עלולים להישאר עם סירוב משכנתא ביד. לכן אתם חייבים להתחיל כבר מעכשיו להתכונן לכך שההכנסות צריכות להיות בהתאם למשכנתא העתידית שלכם. 

האם יש סיכוי שהבנק לא יאשר לי גם אם יש לי הכנסות בסדר? 

איך אומרים? הכל יכול להיות ושום דבר אינו מובטח, אבל בגדול כל הבנקים שמחים לקבל עוד לקוח של משכנתא. ואם בנק אחד לא מאשר לכם לעשות זאת, בנק אחר יאשר זאת. זאת בכפוף לתנאים שלכם. 

בנק ישראל מאשר להגדיל הלוואה עד 50% משווי הנכס

בהתאם לזאת, אתם צריכים לראות האם האופציה של הרחבת המשכנתא שלכם היא רלוונטית עבורכם. לפני שאתם מתחילים את כל המהלכים חשוב שתדעו עי יחד עם יועץ משכנתאות פרטי אתם חוסכים המון זמן, כאב ראש ובעיקר בעיקר, הרבה מאוד כסף. אנחנו ממליצים לכם לעשות היכרות עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד שיעזרו לכם להבין את המקום שלכם בצורה מושלמת. כי למומחיות אין תחליף. 

הקליקו כאן ועוד מעט יש לכם פגישה עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד.  

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: