מחפשים דירה? שכונה חדשה עומדת להיבנות באשדוד

במדינה עוסקים רבות ביצירת פתרונות מעשיים ופחות למצוקת הדיור הקשה. אשדוד זכתה הפעם להיות במקום שמקבל את המענה האמיתי מהמדינה. רשות המקרקעין בישראל אישרה תוכנית להקמת שכונה חדשה בה יוקמו 410 יחידות דיור שמחירן יהיה במחיר מופחת (כהמשך לתוכנית מחיר למשתכן), אבל זה לא הכל, בשכונה יוקמו עוד 205 יחידות דיור לשוק החופשי של הנדל"ן בישראל. ועוד יותר מ-3,000 מטרים רבועים יבנו למטרות מסחר. על מנת להתאים את המרחב למסחר יוקמו גם עוד 20,000 מטרים רבועים לתעסוקה ולמשרדים. הזכיינים לבניית הפרויקט הם האחים שרבט. 

זו לא עוד תוכנית, זו התוכנית.

היכן השכונה החדשה עומדת לקום?

השכונה החדשה תחומה ברחוב ויצמן ממזרח למתחם סטאר סנטר. והמחירים – מצחיקים, החל מ 990,000 ש"ח. חשוב שתזכרו כי ברחובות עם מיקום הרבה פחות איכותי אין למצוא דירה בפחות ממיליון, מיליון מאה. המחירים באשדוד עלו ועלו ויחד איתם האף של מוכרי הדירות עד שגם אם תמצאו דירה ברחוב חשוך, בקומה רביעית, 60 מטר בלי צפי לתמ"א 38, המחיר שלה יהיה יותר ממיליון כי אין יותר בלקסיקון האשדודי דירה בפחות ממיליון. למה? כובע! ושכחנו לציין שלא רק שמחיר הדירה הינו פחות ממיליון, הדירה היא חדשה מקבלן, כוללת במפרט שלה מרפסת, חניה ומחסן. בכל מקום אחר תצטרכו לשלם על חניה עוד 70,000 ש"ח. אומנם זה הזוי אבל מה לעשות שאנחנו גרים בעיר על רמה???

מכרז "בית בשדרה" יוצא לדרך

 זהו מכרז ראשון מסוגו באזור זה של העיר. המתחם ממוקם בסמוך למתחם סטאר סנטר מה שאומר שמהכניסה הצפונית של העיר יחייכו אליכם בעתיד שבעה מגדלי מגורים חדשים. שלושה מהם יהיו למגורים נטו מן הקומה הראשונה ועד הקומה האחרונה. ואילו הארבעה הנוספים יהיו מגדלי מגורים אך משולבים עם הקצאות לשטח מסחרי ותעסוקתי. כידוע, רחוב ויצמן ורוב בן גוריון עליהם עומדים להיות המגדלים הם מקומות ממש מרכזיים וקרובים למקומות לאסטרטגיים במיוחד כמו לצומת הנמל, למתחם הסטאר סנטר ולעוד מוקדי שירותי לקוחות רבים המפוזרים באיזור הזה של העיר. 

בין המגדלים ייסללו שבילים מיוחדים להולכי רגל ולאופניים על מנת להנגיש את המקום בצורה האיכותית ביותר שניתן. רשות המקרקעין של ישראל הכריזה כי היא מתכוונת לבנות את המקום עם הפרמטרים הכי איכותיים שיש ללא פשרות. 

שימו לב! מחירי הדירות לא משקפים את האיכות של הדירות ושל השכונה בכלל, אלא הם מהווים מחירים מופחתים ב-29% הנחה לעומת אותן דירות המוצעות היום למכירה בשוק האשדודי. 

איך עובדת תוכנית דירה במחיר מופחת?

תוכנית במחיר מופחת לא זולה מהאוויר. משרד הבינוי והשיכון מציע שטח עם מחיר מקסימום ומינימום למטר. קבלנים המעוניינים לממש את הקרקע, נכנסים למכרז.  המדינה בודקת מי הוא הקבלן שהציע את המפרט הזול ביותר מבחינת המחיר בו הוא מתכנן למכור את הדירות ומבחינת העלות למטר. מי שנותן את ההצעה עם המחיר המופחת ביותר הוא הזוכה. 

כל המטרה היא שיהיה בסופו של התהליך, דירות במחיר זול יותר מהשוק ולתת יד לאנשים שבמצב רגיל לא היו חולמים להגיע לנכס משלהם במקומות נחשבים כמו אשדוד, ולעזור להם להגשים את החלום.

מי זכאי לרכוש דירה במחיר מופחת?

כל מי שמעוניין לבדוק את זכאותו לרכישת דירה במחיר מופחת צריך קודם כל להחזיק תעודת זכאות ביד. תעודת זכאות לדירה במחיר מופחת כוללת כל מיני פרמטרים כמו: אין דירה בבעלותכם, מספר אחים ואחיות, שנות שירות בצבא ועוד. אחרי שיש לכם את תעודת הזכאות ביד, אתם מוזמנים להגיש בקשה להיכנס להגרלה לדירה במחיר מופחת ( ממש כמו תוכנית מחיר למשתכן, למי שמכיר). אם זכיתם אתם מוזמנים לבוא לראות את הדירה על פי מספר הזכיה שלכם. כלומר, זוכה מספר אחד מגיע ראשון לבחור לעצמו דירה זוכה מספר שתיים מגיע שני לבחור לעצמו את הבית בו הוא מעוניין לגור. יש חשיבות רבה למספר הזכיה, כי אם זכיתם בפרויקט דירה במחיר מופחת בין המקומות האחרונים, יכול מאוד להיות שלא נשארה דירה שמתאימה לכם מבחינת מחיר, קומה ועוד שאר עניינים אישיים. 

רוצים לדעת עוד? צוות המפתח למשכנתאות אשדוד מחכה לכם במשרד הנגיש שלנו הממוקם באיזור הסיטי ברחוב הבנים 1. 

מוזמנים להשאיר לנו פרטים ואנו נשמח לעזור לכם למצוא את הנכס המתאים לכם ביותר מכל הבחינות. הכירו את המומחים בתחום.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: