מה זה הר הביטוח?

אם לא ביקרתם בהר הביטוח, כדאי לכם למהר להיכנס לשם, אני בטוחה שתצאו משם מופתעים מעצמכם עם רווח נקי של חיסכון בביטוחים.

איך עושים את זה?

בעזרת מספר לחיצות כפתור, הזנת מספר ת.ז, תאריך הנפקה ומספר שאלות אישיות לצורך זהותכם, תוכלו להיכנס לאתר הר הביטוח ולראות את פירוט הביטוחים שלכם.

לצורך מה?

  1. לקוחות רבים אינם מודעים לכפל הביטוחים שיש להם ומשלמים לחינם עבור שני פוליסות. שימו לב, לפעמים האתר יראה שיש לכם 2 פוליסות אך מדובר בפוליסה משלימה, ויש צורך בה. ממחקרים עולה, כי מעל 50% מהאוכלוסיה מנויים פעמיים על ביטוחים ללא ידיעתם. לפיכך, רשת שוק ההון הציבה דרישה לפיה לפני פתיחת פוליסה ללקוח חדש, על הביטוח לוודא שאין לו פוליסה נוספת בחברה. שימו לב, לפני שמבטלים חברת ביטוח כדאי להתייעץ עם איש מקצוע.
  1. אם ווידאתם ואין לכם כפילויות, תוכלו לבדוק האם אפשר לקבל ביטוח במחיר נמוך יותר מהמחיר אותו אתם משלמים. הכנסו לאתרי חברות הביטוח, הזינו את הנתונים הנדרשים ובדקו אילו הצעות מחיר מציעה כל חברה.

 

במקרה שהחלטתם להחליף פוליסת ביטוח, התייעצו עם אחד שמבין בתחום, לא כדאי להתחרט אחר כך.

מה מיוחד בהר הביטוח?

אם עד היום נאלצו מבוטחים לבקש מחברת הביטוח את הטפסים כדי לבדוק נתונים ולהוזיל מחירים. כעת ניתן בקלות להיכנס בדרך מקוונת ולקבל מיידית טופס היעדר תביעות.

האתר יראה לכם את כל הביטוחים הרשומים על שמכם, ביטוח רכב, חיים, מבנה וכמובן, אם יש לכם כפל ביטוחים. כמו כן, תוכלו לראות נתונים של קרובי משפחה שנפטרו, אולי תוכלו לקבל פיצויים. ייתכן שהם עדיין משלמים לחינם וכדאי להוציא אותם מהרשימה.

אז איך נכנסים לאתר ''הר הביטוח''?

פשוט מאוד, רשמו באינטרנט "הר הביטוח". שימו לב, יש גופים שרוצים שתכנסו לאתר שלהם וינסו למשוך אתכם בכל דרך בעזרת המילים הללו. לכן, וודאו שהאתר שנכנסתם אליו הוא בסיומת gov.il, סימון של אתרים ממשלתיים. אחרי שאתם אכן בפנים, תידרשו להזין ת.ז., תאריך הנפקה, אם יש לכם דרכון ואם יצא לכם לצאת לחו"ל ב-3 השנים האחרונות. 

באתר תראו רק את שם חברת הביטוח ואת סוג הפוליסה. כדי לקבל פרטים נוספים, מה קורה בתוך הפוליסה, פנו לחברת הביטוח שלכם. אתם יכולים להיכנס בעצמכם לאתר הביטוח. אבל לכאורה, תתבקשו להעביר את המידע על ידי נציגי החברה.

 חשוב לדעת, בשעה שאתם ממלאים טופס הצטרפות לחברת הביטוח יש סעיף מסוים בו עליכם לסמן שאתם מאשרים לחברת הביטוח להעביר מידע להר הביטוח, כך הביטוח שלכם יופיע בהר הביטוח ויעזור לכם להימנע מכפל ביטוחים ולהיעזר בחברה כדי להוציא כל מידע שחשוב לכם לדעת. אל תיבהלו, מטרת הדרישה היא, שחברת הביטוח תוכל להיכנס ולוודא שאתם לא מבוטחים פעמיים.

הדו''ח החדש לביטוח רכב:

לאתר הר הביטוח נוספה אפשרות חדשה, הוצאת "דו"ח העדר תביעות" בלחיצת מספר כפתורים והזנת נתונים פשוטים.

מה משמעותו של דו''ח היעדר תביעות?

דו"ח העדר תביעות, יפרט לפניכם את ההיסטוריה שלכם עם חברות הביטוח בשלוש השנים האחרונות.

חברת הביטוח נדרשת להעביר לכם לקראת כל סוף שנה דו"ח עם העדר תביעות. מבוטח שמגיש שלושה דו"חות רצופים, יזכה בהוזלה בביטוח רכוש/רכב וביטוח חובה.

בעבר, קשה היה להשיג את הדו"ח. נאלצו לעבור בירוקרטיה ארוכה עד לקבלתו. ברשות שוק ההון הבינו שמבוטחים רבים רשאיים לקבל את ההנחה ורק בגלל הפרוצדורות הממושכות הם נאלצים לוותר על הנחה בביטוח רכב שמגיעה להם ביושר, מה שפגע גם בתחרות בשוק. כעת, כאשר בקלות ניתן לקבל את הדו"חות דרך הר הביטוח ולא לחפש מכל ביטוח בנפרד, בוודאי יותר מבוטחים יצליחו לקבל את ההוזלה בביטוח רכב.

בתור יועצי משכנתאות, הגשנו לפניכם את המידע לגבי הביטוחים, כדי למנוע ממכם כפל ביטוחים ובעיות נוספות. אנו כאן, במפתח למשכנתאות אשדוד, נשמח לעזור לכם בכל שאלה או ייעוץ שאתם נדרשים בתהליך לקיחת המשכנתא שלכם. הצוות המקצועי שלנו מסור ואמין ויוכל לסייע בכל מה שיידרש. השאירו פרטים ותהנו משירות של מומחים.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: