לפני שאתם לוקחים הלוואה תשאלו את עצמכם את כל השאלות האפשריות

כל אחד מאיתנו אוהב לקנות כל מה שבא לו. אבל אם רוצים להתקדם בחיים ולא להתבוסס בחובות מן העבר, חייבים ללמוד להשליט את השכל על הרגש ולשלוט על החשקים שלנו. תדעו שאדם ששולט על החשקים שלו הוא ולא אחר האדם המאושר ביותר. כי אין כמו האושר שאני עושה מה שטוב לי ולא מה שבא לי. המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד רוצה להסביר לכם מה כדאי לכם לעשות כדי שהחיים שלכם יהיו נוחים וטובים. 

קודם כל- לעולם לא לוקחים הלוואה כדי לכסות הוצאות של יום יום

הרי אם ההוצאות שלכם עולות על ההכנסות שלכם יש לכך פתרון אחר מאשר לקחת הלוואה. דבר ראשון או שאתם לא עובדים מספיק ואתם צריכים להגדיל את ההכנסה שלכם. או שאתם מוציאים בלי פרופורציה לצריכה האמיתית שלכם. לכן לפני שאתם מחליטים אם לקחת הלוואה, תבדקו קודם כל את ההתנהלות שלכם והאם יש מה לשפר בה. 

אם כבר יש לכם הלוואות כדי לכסות צרכים בסיסיים, ואתם נתקלים שוב בצורך לקחת הלוואה, אתם נמצאים בקו עוני מכפיר ואתם צריכים בדחיפות עזרה חיצונית כדי לתת לכם את הכלים איך לצאת כמה שיותר מהר מהמצב שלכם. 

נציג הבנק הציע לכם מסגרת אשראי? 

למה הבנק מתקשר אליכם ומציע לכם לעשות זאת? אתם ודאי עונים, כדי לעזור לי. אבל אנחנו שמכירים את הבנק גם מהצד השני שלו אומרים לכם בוודאות של 100%, הם רוצים להרוויח כסף ולכן הם מנסה למכור  לכם את השירותים שלו. על הדרך אתם כבר יכולים להגיד לנציג בשיחה שלכם כי אתם לא מעוניינים ולעולם לא תהיו מעוניינים, כך הוא לא יחזור אליכם בעוד חצי שנה לנסות לשכנע אתכם שוב. אם יש לכם עסק, ואתם כן צריכים את העזרה ואת מסגרת האשראי, אתם מוזמנים לקחת את השירות הזה אבל רק אחרי שאתם מתייעצים עם יועץ עסקי או עם מישהו ניטרלי שיעזור לכם להבין עד איפה אתם עוזרים לעצמכם ומהיכן אתם מזיקים. 

האם אתם יכולים לקבל הלוואה? 

הדרך הכי נוחה לבדוק את עצמכם זה על ידי הסתכלות לאחור. האם תמיד עמדתם בהתחייבויות שלכם? יש לכם מילה ותאריך מדויק בנושא של תשלומים בזמן. אם כך  סביר להניח שהחיווי אשראי שלכם גבוה ויש לכם סיכוי גבוה לקבל הלוואה. (מערכת חיווי האשראי אוספת את הנתונים שלה מכל פעולה בנקאית שלכם ומכל תנועה בחשבונות הבנק והאשראי שלכם).

האם הבנק חייב לתת לכם הלוואה? 

הבנק לא חייב לאף אחד כלום. ולכן אם הוא רואה בכם כלקוח שמעמיד את ההון שלו בסיכון, הוא רשאי לסרב להיענות לבקשת ההלוואה. 

צריכים עזרה בקבלת ההחלטות הפיננסיות שלכם? 

המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד יעזרו לכם להבין איך אתם צריכים לעבוד ומה הדבר שיעזור לכם להתקדם על הצד הכי טוב. המומחים של חברת המפתח כבר תכננו את העתיד יחד עם עשרות לקוחות מרוצים. הצטרפו גם אתם לאימפריה של הצלחה, כי מגיע לכם. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: