למה מסובך להוציא אישורי משכנתא לדירה בפרויקט פינוי בינוי?

אם אתם מתעניינים על משכנתא לדירה בפרויקט פינוי בינוי, סימן שיש לנו כאן עסק עם קוראים בעלי אופי חזק שלא חוששים מסיכונים אלא, מנסים להיות מהראשונים בארץ שמצליחים לצבור אחזוי תשואה נאים מפרויקט פינוי בינוי. 

יש המון חומר מעניין על הנושא ואולי יותר ממה שהוא מעניין הוא פשוט רלוונטי מאוד לגביכם. 

כיום פרויקט פינוי בינוי מוכר יותר בתאוריה מאשר במעשים. עדיין נדירים הם הפרויקטים שניתן להראות תמונות המשקפות מציאות של "לפני"  "ואחרי".

זוכרים את מה שהיה בעבר עם חיזוק מבנים בתמ"א 38? זה מה שקורה עכשיו!

כל הנושא של התחדשות עירונית נחשב לסיכון אצל הבנקים. 

מה שקרה בנושא של תמ"א 38 זה שכל כך הרבה פרויקטים צלחו את שלב הגמר עד שהבנקים לא מצאו שום תירוץ לסרב לבקשות של לקוחות למשכנתא בפרויקט תמ"א 38. כיום, אין כלל בעיה לקבל אישורי משכנתא למי שקונה דירה על הנייר בפרויקט תמ"א 38. 

אך בנושא של פינוי בינוי אנו עדיין לא אוחזים באותו מקום בטוח. מה לעשות שיש דברים שהזמן עושה את שלו. וכרגע למרות שיש אופציה פתוחה שנותנת אפשרות למעוניינים להעביר את בניין מגוריהם תהליך של פינוי בינוי, עדיין אין הרבה מתנדבים. 

ההתעסקות סביב הנושא של פינוי בינוי והבירוקרטיות הן כל כך ארוכות ומסבכות עד שאנשים מעדיפים להישאר בדירתם הישנה או לעקור לבניין חדש יותר, בלי לעבור על בשרם את תהליך הפינוי והבינוי.

חוץ מהבירוקרטיות הלא נגמרות. יש גם את הדיירים שצריכים להשקיע כסף לא קטן בדירתם ואין הרבה שמוכנים לסכן את כספם. אל תשכחו את המכשול המרכזי והוא הערת האזהרה של הקבלן. הרי הקבלן מציב הערת אזהרה על הדירות הנבנות ורק ברגע שהוא מסיר את ההערה/מאפשר למישהו אחר לרשום הערה נוספת, רק אז יכול הבנק לרשום הערה על שמו. לכן, משכנתא לפינוי בינוי היא לא משכנתא הניתנת בקלות. צריך להיות מקצוענים ולהכיר את עולם הנדל"ן בשביל לא לעשות טעויות.

אנשים לא רוצים לסכן הון עצמי כה גבוה, על עסקה בנושא שעדיין אין לו אכיפה מספקת, המבטחת את הכספים המשולמים מכיסי הלקוחות שכל מה שביקשו זה לקנות דירה גדולה וחדשה במחיר זול משמעותית כי הרכישה היא "על הנייר".

למה מסובך כל כך לקבל משכנתא למטרת רכישה בפרויקט פינוי בינוי?

עד כאן הסברנו למה קשה בכלל למצוא בפועל פרויקטים של פינוי בינוי. עכשיו קחו את הסיבות הנ"ל ותעשו קונטרול C קונטרול V לנושא המשכנתאות. כי כל הסיבות הנ"ל גורמות גם לבנקים לחשוש על כסף המונח על קרן הצבי. הבנק דורש לצורך משכנתא הניתנת לרכישת דירה כזו שיעבודים בהתאם לערבות חוק מכר. הכסף לא נעלם, לא זה העניין. הזכויות הקיימות על הדירה משועבדות לבנק. במשכנתא כזו צריך לדעת להתעסק עם כל הבירוקרטיה שהבנק דורש. תנו למומחים לעשות זאת עבורכם. 

רוצים לדעת עוד? מעוניינים להיכנס של תהליך פינוי בינוי?

אתם מוזמנים בחום להכיר את חברת המפתח למשכנתאות אשדוד. אנו ניקח אתכם יד ביד ונשעבד עבורכם את הידע והניסיון שצברנו בתחום הכלכלה בכלל ובנושא המשכנתאות בפרט. 

הקליקו כאן לתיאום פגישה.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: