כל מה שרציתם לדעת על מסלול פיתוי במשכנתאות

יצא לכם לשמוע על מסלול פיתוי ועל המשמעות שלו? אנחנו שמחים לכתוב לכם פוסט שיעזור לכם להבין מהו מסלול פיתוי ואיך אתם יכולים להוזיל אותו בצורה מאוד משמעותית. מהו מסלול פיתוי? את מי מנסים לפתות? מה זה עוזר למשכנתא? את כל התשובות תמצאו בכתבה הזו. המשיכו איתנו. 

ביחד נבין, מה זה בכלל מסלול פיתוי? 

כאשר מגיעים לקחת משכנתא, חייבים מבחינת הבנק להעביר את כל ההון העצמי הקיים (לפחות את הדרישה של הבנק לפי אחוזי מימון). אבל אם יש לכם הון עצמי גבוה יותר מהנדרש, אתם יכולים לשמור אותו בצד ולהשתמש בו למסלול פיתוי לבנק. 

דבר ראשון אתם מבקשים מהבנק סכום משכנתא גבוה יותר ממה שאתם צריכים באמת. הסכום המיותר, הוא מסלול הפיתוי במשכנתא שלכם. את מסלול הפיתוי משלבים במשכנתא מבלי לספר לבנקאי שאתם מתכננים לעשות לו תרגיל… וחודש אחרי שהמשכנתא יצאה מהבנק ושילמתם לפחות תשלום חודשי אחד (פלוס מינוס), מגיע הזמן, מעבירים לבנק את הכסף ומכסים איתו מסלול אחד או חלק ממסלול אחד מהמשכנתא שלכם, שזה בעצם מסלול הפיתוי שלכם. 

מה נותן מסלול פיתוי לריביות המשכנתא שלכם? 

כאשר בונים תמהיל משכנתא והבנקאי קובע לכם את הריביות במסלולים, לא תמיד יש דרך להוזיל עוד את המחיר. בגלל שלהוזיל ריביות אתם יכולים, רק אם יש לכם הצעה טובה יותר מבנק אחר. ומה תעשו אם אין לכם הצעה טובה יותר מבנק אחר? מסלול פיתוי. 

כדי להוזיל ריביות אתם מייקרים את אחד המסלולים במשכנתא, כלומר מבקשים מהבנקאי שבמסלול זה לא אכפת לכם ריבית יקרה יותר, אבל על חשבון זה שיוזיל את הריביות במסלולים האחרים. ואז, חודש אחרי שהמשכנתא כבר שוחררה מהבנק בנתונים הנ"ל, אתם משלמים לבנק את המסלול היקר, שעוד בקושי הספקתם לחוש את היוקר שלו. כך אתם מרוויחים שכל שאר המשכנתא שלכם נשארה זולה יותר. 

האם אין עמלות היוון? 

האיום הגדול ביותר של בעלי משכנתא זה עמלות היוון בעת סילוק משכנתא. אבל כאשר בונים תמהיל משכנתא המכיל בתוכו מסלול פיתוי, בודקים עם יועץ משכנתאות מוסמך, שעמלת ההיוון שלכם לא תהיה יקרה מידי.

חוששים לעשות דברים כאלה לבד? לא יודעים כמה כסף כדאי לשלב במסלול פיתוי? אתם מוזמנים לפנות למומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד שיעזרו לכם לקחת את המשכנתא הכי אטרקטיבית שקיימת בשוק. כי לגייס משכנתא אטרקטיבית, זו המומחיות שלנו. 

כאשר אתם לוקחים את המשכנתא שלכם עם המומחים שלנו, אתם מורידים ממכם עול. כך אתם יכולים להיות רגועים שלא תשלמו שקל אחד מיותר לבנק. כי ריביות המשכנתא שאנחנו נשיג לכם, הם אחרי מיקוח רציני עם הבנק. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: