המדריך המלא ללקיחת משכנתא למשרתי קבע

אם אתם משרתי קבע, חשוב שתכירו את הצד שנותן לכם ומאפשר לכם משכנתא מיוחדת משלכם. אין כמו לדעת שהמדינה עומדת לצידכם ומעריכה את מה שאתם עושים. היא מעריכה ודואגת להראות לכם את זה בצורה הכי מוכחת שיכול להיות. לכן, לפני שאתם חושבים על הכיוון של רכישת בית, חשוב שתדעו שיש לכם אפשרות לקבל הנחה והטבות ממשרדי הממשלה, ישר אל המשכנתא שלכם. 

 

כאשר אתם כחיילים, חולמים לפתוח קבוצה מאורגנת כדי להתאחד ולמצות את ההטבות שאתם זכאים לה, תדעו שיש מי שכבר פעל למענכם. מועדון חבר. מדובר בעצם בארגון שנועד להגן על זכויות החייל העובד במשרת קבע בצבא ישראל. 

מה אומרים הבנק על חיילי קבע? 

הבנקים מבחינתם מקבלים אותם בברכה כלקוחות. אצל הבנק לקוח טוב או לקוח שאינו טוב, נמדד על פי הסיכון שהוא מהווה לבנק בעצם היותו לקוח לווה. וזו הסיבה שעמיתי חבר אהודים ומתקבלים בברכה בבנקים בארץ. המשכורות של עמיתי חבר הן מה שגורם לבנקים לאהוב אותם. כי כאשר יש משכורת מגוף כמו צבא ישראל, אין שום חשש לגבי מקור המשכורת של הלווה, וכן בדרך כלל המשכורות של עמיתי חבר, הן גבוהות ואף גבוהות מהממוצע. 

כאשר עמית חבר מגיע לבנק הוא מתקבל שם בברכה והמשכנתאות שמציעים הבנקים לעמיתים, הן משכנתאות מצוינות המזכירות את המשכנתאות שהיו מפרגנים ראשי הבנקים לעובדיהם המסורים. 

אך למרות כל זאת, אין ביטוח לאף אחד. כל אחד יכול להיות אותו אחד שנפל קורבן וקיבל משכנתא איומה, בגלל שלא חשב שיש לו צורך להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות. כן, יש מי שחושב שבגלל שהוא לקוח טוב הבנק יציע לו משכנתא טובה גם בלי שיועץ משכנתאות ילחם בשבילו עליה, אבל זה לא נכון. 

פתחו חשבון בבנק אוצר החייל

בנק אוצר החייל הינו בנק המיועד לחיילים. אבל לא זו הסיבה בשלה אנו ממליצים לכם לפתוח חשבון בבנק אוצר החייל. בבנק זה ארגון חבר השקיע רבות מן המניות שלו. ולכן לארגון חבר יש השפעה מירבית על הגורמים ועל המחליטים של בנק אוצר החייל. 

סתם שתדעו. בסופו של דבר את אישורי המשכנתא ואת שלב החתימות תעברו בבנק הבינלאומי, אבל בנק אוצר החייל יהיה זה שישרת אתכם בדרך לשם. לבנק הבינלאומי יש מספר בנקים קטנים. בנק פאג"י הוא אחד מהם ומיועד לחסוך בעמלות לציבור החרדי ולאברכי הכוללים. בנק אוצר החייל נועד עבור חיילים ומשרתים משרד הביטחון. כשפתחתם חשבון בבנק אוצר החייל, פתחתם חשבון בבנק הבינלאומי. אלו לא מתחרים אלא חברה וחברת אם. לכל אחד מן הבנקים האלה, יש בסופו של דבר את אותם מאשרי משכנתאות, אותה הנהלה ואותם תנאים. 

מהן ההטבות במשכנתא בפועל? 

קודם כל, על עמלת פתיחת תיק תשלמו חצי ממה שדורש הבנק הבינלאומי מכל לקוח אחר. זה נחמד, אבל לא מספיק. כדי למצות את הטבות המשכנתא עד תומן, כדאי מאוד שתפנו לכמה בנקים כמו בכל משכנתא רגילה. פונים קודם כל לבנק מתחרה, מוציאים אישור עקרוני ודורשים מבנק הבינלאומי, לתת לכם משכנתא עם ריביות זולות יותר שישכנעו אתכם לקחת את המשכנתא דווקא אצלו. איך יודעים לעשות את זה? תנו ליועץ משכנתאות לעשות עבורכם את העבודה. כי יועץ משכנתאות אולי עולה לכם כמה אלפי שקלים אבל חוסך לכם במקרה הפחות מלהיב, עשרות אלפי שקלים. כן כן ממש כך. 

רוצים לדעת עוד? 

אנו בחברת המפתח למשכנתאות אשדוד נשמח לשרת חיילים העובדים קבע לשירות מדינת ישראל. מוזמנים להכיר אותנו. אנו חברה של יועצי משכנתאות מומחים בעלי עבר בנקאי עשיר. אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את המשכנתא הכי טובה שיכלתם לקבל על בסיס הנתונים שלכם כיום. כמובן שאם הנתונים הכלכליים שלכם עתידים להשתפר, אנו נשמח למחזר לכם את המשכנתא כדי לשפר לכם את תנאי המשכנתא ואולי אף לצמצם שנים. כי אין כמו לדעת שהמשכנתא שלכם נמצאת אצל מומחים.  

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: