האם זה לא מסוכן מדי לקחת הלוואה לדיור? איך אדע אם אני מסוגל לקחת את זה על עצמי?

הנתונים מהשטח מספרים כי משכנתא היא אחת הפעולות הפיננסיות הגדולות ביותר לאזרחי ישראל. מדובר בסכומי עתק, תקופת החזרים ארוכה מאוד ואף אחד לא יודע מה יהיה המחר. איך תדעו אם אתם יכולים להתמודד עם זה לבד? המפתח למשכנתאות אשדוד מציף את הנושא, במיוחד בשבילכם! 

אילו בעיות עלולות לצוץ אצל לווי המשכנתאות? 

זה נכון שלפני שניגשים לחתום על המשכנתא, רוב רובם של הלווים בודקים יחד עם יועץ המשכנתאות שלהם האם הם יהיו מסוגלים על פי התכנונים שלהם לעתיד לעמוד בכל ההתחייבויות שלהם. אבל – המציאות עולה על כל דמיון. אתם צריכים להבין שגם אם המצב הכלכלי שלכם יילך בדיוק על פי התוכניות שלכם, יכול מאוד להיות שריביות המשכנתא שלכם ישתנו בצורה אותה אף אחד לא תכנן מראש. 

אחת הבעיות הגדולות מהם חוששים המומחים של המפתח אשדוד היא הריביות הנמוכות. הי זה נשמע לא הגיוני… אבל כן. דווקא בגלל שהריביות נמוכות עלולות לצוץ בעיות קשות בעתיד. כיום סביבות הריביות במדינת ישראל מאוד נמוכות, ולכן זה מפתה אנשים רבים לבסס את המשכנתאות שלהם על ריביות משתנות ועל הצמדות למדד.

נו ומה הבעיה עם זה? הבעיה היא שאין לאן לרדת. וזה אומר שאם יהיה שינוי בריביות הוא יהיה אך ורק לרעת הלווים. וזה מה שמדאיג כאן. אם המשכנתא שלכם צמודה ברורה למסלולים משתנים, כל שינוי עלול להגדיל את החוב שלכם למימדים שאתם לא יכולים לעמוד מולו. 

מה כבר יכול להיות כאשר נתקלים בקושי לשלם את המשכנתא? 

זוכרים מה זה בטחונות המשכנתא שלכם? מצוין. כאשר אתם לוקחים הלוואה כל כך גדולה, הבנק חייב לדעת שאם אתם לא מחזירים את ההלוואה, יש לו משהו אחר שהוא יכול לקחת תמורת הכסף, ולהחזיר לעצמו את החוב שלכם. ולכן על מנת לקחת הלוואה גדולה כל כך אתם צריכים לשעבד את הדירה שלכם לבנק. השיעבוד הזה עלול להיות ממשי אם לא תצליחו לשלם את המשכנתא שלכם. לווים שנתקלים בקושי לשלם את המשכנתא שלהם, הבנק פשוט מפנה אותם הבית שלהם ומוכר את הדירה! וזו הסכנה הגדולה. 

מתי יש לבנק זכות לממש את הנכס?

לאחר פיגור של שש תשלומים בהחזר החודשי (חצי שנה בה לא שילמתם לבנק כלל את המשכנתא), הבנק יכול לדרוש ממכם לפנות את הבית. כמובן שאתם יכולים לנסות להחזיר את החוב בצורה אחרת, אם יש לכם אפשרות. אבל בכל מקרה אחרי פיגור כל כך רציני בתשלומים, כבר יקראו לכם חלילה לשימוע ותצטרכו לראות איך ממשיכים מכאן והלאה. 

רוצים לדעת שהמשכנתא שלכם נעשתה בצורה חכמה ולא מסוכנת? 

המומחים של המפתח למשכנתאות אשדוד כאן בשבילכם. המומחיות שלנו היא לשלב לכם במשכנתא את המסלולים הזולים והנוחים ביותר, אך שלא יהוו סיכון גדול מדי למשכנתא שלכם. המטרה שלנו זה לראות אתכם משלמים משכנתא בקלות מקסימלית. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: