ביטוח תכולת דירה וכל מה שאתם צריכים לדעת

בעת לקיחת משכנתא חייבים להראות לבנק שיש פוליסת ביטוח מבנה משועבדת לבנק. אבל מאחר ואנחנו כל כך מתקשים מכל ההוצאות הכלכליות, אנחנו לא מחפשים לקחת על עצמנו עוד פוליסות שונות ומשונות. כאן בכתבה הבאה אנחנו רוצים שתדעו כי זה לא דבר שמותר לוותר עליו. פוליסת ביטוח תכולה היא דבר חשוב מאוד והיא גם המבטחת מקרים של רעידת אדמה. לא שכל יום קורות בארץ רעידות אדמה, אבל לאחרונה שומעים יותר ויותר על מקרים שבעבר לא שמענו עליהם. 

אל תוותרו על פוליסת ביטוח תכולת דירה

תבינו שאם נכנס לכם גנב הבית בלילה בהיר אחד, ביטוח מבנה רגיל אותו אתם חייבים שיהיה לכם, לא יכסה לכם שום פריט מהבית. בדיוק בשביל זה אנחנו ממליצים לכם לרכוש פוליסת ביטוח תכולת דירה. נשים שיש להן תכשיטי יהלומים הן תכלולנה אותם בביטוח תכולת דירה שלהן, בשעת גניבה הן עשויות לקבל פיצוי על שוויו האמיתי של היהלום, וכך הן יכולות לרכוש לעצמן טבעת זהה. 

לפני שאתם רוכשים פוליסה של ביטוח תכולה, כדאי לכם להתייעץ עם סוכן ביטוח לשאול אותו בהתאם לחיי היום יום שלכם, איזה פוליסה מומלצת לכם ביותר. כמו בתחום המשכנתאות גם בתחום זה יש מסלולים שונים ומשונים. 

ביטוח תכולת דירה למען ביטחונכם הכלכלי

חשוב מאוד שתדעו כי אם אתם לא עושים ביטוח תכולת דירה, אתם היחידים שמפסידים מזה. הסטטיסטיקות מספרות כי פעמים רבות נשים שלא חלמו שלהם זה יקרה, מצאו את הבית שלהם מוצף במים כתוצאה מצינור שהתפוצץ בצורה לא מרשימה במיוחד. האמת היא שגם אם לא תממשו אף פעם את הביטוח תכולת דירה שלכם, הבריאות הנפשית של בעלי פוליסת תכולת דירה, שווה כל שקל של הפרמיה החודשית. 

חשוב מאוד לערוך סקר שוק

יש תופעה מאוד מעניינת שמומחים עוד לא הצליחו לפענח אותה. תשאלו בן אדם כמה הוא משלם על הסים שלו, הוא יגיד לכם במדויק עד אחרי הנקודה (13.567 ש"ח). אבל אם תשאלו בן אדם כמה הוא משלם על הביטוח שלו, הוא לא ידע להגיד לכם. זה פשוט הזוי. כי אם אתם מתכננים שהביטוח יכסה אתכם לאורך כל השנים, הבדל של חמישה שקלים, עשוי להיות הבדל ענק של עשרות אלפי שקלים. לכן, לפני שאתם בוררים לעצמכם פוליסה של ביטוח, תבקשו הצעות מכמה חברות ביטוח כדי לראות היכן קיבלתם את התוצאה הטובה ביותר. 

אחרי הכל, אל תשכחו להתמקח על הפרמיה החודשית שלכם. זה יכול לעבוד לכם ולחסוך לכם כמה שקלים, שכפי שאמרנו חיסכון בתחום זה הינו דבר שווה ביותר. 

הקליקו כאן לתזמון פגישה עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות אשדוד.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: