אשדודים? אתם גרים בעיר בתנופה!

היכן אתם גרים? ברובע א' \ ט"ו, זה לא משנה הרבה, מה שחשוב זה שאתם מתגוררים בעיר הנמצאת בהתקדמות רצינית מבחינה כלכלית. אולי כדאי שתשמעו קצת על עסקאות נדל"ן בסדר גודל של מיליונים שנסגרו בעיר, סתם שתדעו להעריך את מקום מגוריכם… 

אשדוד נחשבת לעיר משמעותית מאוד עבור מדינת ישראל מכל הבחינות. 

חברות שונות משקיעות רבות בעיר על מנת ליצור רווחים יפים מהעסקים שלהם.

חברת בריזה נדל"ן בחרה באשדוד:

בעוד אנחנו אוחזים במשבר הקורונה ומנסיים ללמוד את הדרך להתמודדות עם השלכותיו הכלכליות, מצאה לה חברת בריזה נדל"ן את הזמן להקמת מתחם אחסון אדיר מימדים, המציע לחברות קטנות וגדולות ליהנות מאפשרות לרכישת שטח אחסון. כל עסק שמיקומו הגיאוגרפי מצומצם, נמצא באיזשהו שלב במשבר של מחסור חמור במקום. חברת בריזה נדל"ן ראתה את המצוקה הגדולה והחליטה למנף את בעיות הציבור להצלחה כלכלית.

סדר גודל המכירות:

המחסנים המוצעים למכירה אינם דומים האחד למשנהו. תוכלו למצוא מחסן ששטחו לא עולה על 30 מטרים, ולעומת זאת, גם חברות יותר גדולות יוכלו ליהנות מרכישת מחסן במטרז' של 2000 מטרים ויותר. כמובן שמי שיחפוץ בשטח גדול מאוד יוכל לאחד כמה מחסנים יחד לשטח אחד ענק.

מומחי הנדל"ן משערים כי היקפי המכירות עשויים להגיע ל 300 מיליון ש"ח ויותר!

עיצובו הארכיטקטורי של המתחם

קודם כל חשוב להבין כי מדובר במתחם ולא בעוד בניין. גובה בניית המתחם מתוכנן לעד שלוש קומות. אך אם אתם משווים את שלושת הקומות העתידיות לבניין של סבא וסבתא בו יש שלוש קומות אז טעיתם ובגדול. גובה התקרה בכל אחת מן הקומות הינה לא פחות משישה מטרים.

קומת הקרקע של המבנה תהיה נגישה לכל כלי רכב גדול על מנת שיהיה ניתן לפרק סחורה בכמויות מסחריות. 

הכתובת המדויקת של מתחם בריזה היא: האומן 18. אם אתם לא מכירים את אשדוד נעזור לכם להבין כי האומן הינו רחוב הנמצא בצמוד לנמל אשדוד כך כל היבואנים דרך הים יוכלו ליהנות משטח איחסון קרוב ללא עלויות של שינוע.

כמובן שלאור המיקום הגיאוגרפי אותו בחרה חברת בריזה להקים את הפרויקט, הביקוש יהיה רב ומחירי המחסנים יהיו בהתאם.

מה היה עד היום?

ודאי מתעוררת בכם השאלה מה היה עד היום. איך הסתדרו כל בעלי הסחורה והיכן הניחו אותה ללא שטחי האחסון המוצעים למכירה על ידי חברת בריזה נדל"ן? 

חנויות פרונטליות כנראה לא יזדקקו לחברת בריזה ולשירותיה. מאחר שהם רגילים כבר שנים לאחסן את סחורתם. אך שוק המכירות הוירטואלי עשה קפיצה כזו משמעותית שגרמה ליבואני בגדים, צעצועים או כל דבר אחר המצריך שטח אחסון להיות חסרי אונים. כי כל הסחורה המוצעת למכירה דרך האינטרנט, צריכה לעמוד באנשהו. 

בעוד שנים כאשר ישאלו אתכם מה היו השפעות נגיף הקורונה לטובת השוק הכלכלי? תוכלו לומר שמתחם בריזה אשדוד הינו "מוצר הדגל" של הקורונה, הסגרים והבידודים. כל זה כמובן לטובת חנויות האונליין שהחלו לשמש את רוב הציבור ואפילו אנשים מבוגרים שעד היום כל פעילות פרונטלית הייתה עדיפה עליהם בעשרת מונים על פני שימוש דיגיטלי- החלו לעשות שימוש אינטרנטי.

חברת בריזה המורכבת משורה של מומחי נדל"ן, ראתה את הפוטנציאל בהקמת מתחם שכזה, ואת העתיד הכלכלי המזהיר אחרי הצלחת מתחם שכזה.

שוק השכירות אינו תואם את השטח:

חברת בריזה נדל"ן טוענת כי שוק השכירות בארץ אינו תואם את שוק היבואנים. 

כיום התרגלנו לקנות יותר ממה שאנו צריכים, באופן קבוע. כל מה שעושים הקופירייטרים, זה לגרום לכם לקנות בכסף שאין לכם את מה שאתם לא צריכים.  אם בעבר, דירה ממוצעת למשפחה היתה דירת 60 מטר, כיום ממוצע לדירה עומד על 90 מטר. 

כך זה בדירות וכך זה בכל תחום המכירות. 

יבואנים מחפשים שטח אסטרטגי להשכרת דברי מרכולתם אך בעקבות גדילת שוק הצרכנות וקפיצת אחוזי הצריכה של הציבור משנה לשנה,הדבר קשה למציאה. ישנם יישובים שונים בארץ שמציעים שטחים להשכרה, אך מי שמביא את סחורתו היישר מהים מתקשה בשינוע הסחורה מהנמל ועד מיקום המחסן. 

חברת בריזה נדל"ן הגיעה עם מרכולתה בדיוק בעת הצורך הגדול.

חברות רבות משקיעות באשדוד, כתוצאה מכך הביקוש לדיור עולה, מחירי הדיור גם הם עולים כשיש ביקוש ומכאן לעיר מבטיחה, הדרך קצרה. רכישת דירה באשדוד היא עסקת נדלן משתלמת בסך הכל. רוצים עזרה בתחום המשכנתאות? אנו נשמח להעניק לכם סיוע וליווי לאורך כל תהליך לקיחת המשכנתא. מוזמנים להשאיר פרטים ליצירת קשר. כי אם חשבתם לקחת משכנתא, עם ייעוץ שלנו המשכנתא שתקבלו תהיה זולה יותר. חבל שתפספסו.

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: