איך לוקחים משכנתא למחיר מטרה באשדוד?

ההורים שלכם גרים באשדוד? מצאתם עבודה באשדוד? אם עד היום לא חלמתם שתצליחו לרכוש דירה בגלל מחירי הדירות ההזויים, ייתכן ויש לכם אפשרות עליה אתם לא יודעים. המדינה מקדמת באשדוד פרויקטים של תוכנית מחיר מטרה שיעזרו לכם להגיע לדירה משלכם בקלות. ביחס למחירי הדירות בעיר ולתנאי המשכנתא – זה אמיתי!

נושא המשכנתאות וגובה ההון העצמי ההזוי שעולה יחד עם מחירי הדירות, הוא אחד הנושאים הנדושים ביותר שידעה התקשורת הישראלית. אכן, ניתן לרכוש דירה באשדוד, גם באמצעות הון עצמי נמוך יחסית. איך זה יכול להיות? כאן נדבר על לקיחת משכנתא לרכישת דירה בפרויקטים של מחיר מטרה באשדוד. 

מה מחיר דירת מחיר מטרה באשדוד? 

באופן רשמי, מחירי הדירות בפרויקטים של מחיר מטרה בארץ מופחתים. קיימת הנחה של עשרים אחוזים לעומת המחירים בשוק החופשי. בפועל, ההנחה על הדירות יוצאת הרבה יותר גבוהה. איך זה יכול להיות? ההנחה במחיר מטרה נקבעת מראש. כלומר הקבלן שזוכה במכרז, הוא הקבלן שמתחייב מראש על שיווק הדירה הנמוך ביותר. מה יצא? מחירי הדירות ממשיכים לטפס ואילו מחיר הדירות של מחיר מטרה נשאר כפי שהיה וההנחה באחוזים רק הולכת וגדלה. 

בשורה תחתונה, קיימת הנחה משמעותית על מחירי הדירות במחיר מטרה, מה שאומר שהמשכנתא אותה יהיה עליכם להוציא מהבנק תהיה נמוכה יחסית. 

כמה הון עצמי צריך להביא לרכישת דירה בהנחה? 

אחרי שכבר הזכרנו את מחיר הדירה, בואו נדבר על גובה ההון העצמי. ככל שמחיר הדירה נמוך יותר, כך ההון העצמי קטן גם הוא. אבל זה לא נגמר כאן. מדינת ישראל הגיעה לקראת לוקחי המשכנתאות לדירות מחיר מטרה וביקשה מהם להביא הון עצמי מינימלי של עשרה אחוזים ממחיר הדירה. בעוד שבמשכנתאות רגילות בשוק הנדל"ן החופשי, יש צורך להביא עשרים וחמישה אחוזי הון עצמי לפחות, ברכישת דירות מחיר מטרה יש צורך להביא הון עצמי של עשרה אחוזים ולפעמים מעט יותר מזה. 

זה אומר שזוגות צעירים רבים, שלא חלמו שיצליחו לרכוש דירה באשדוד, יוכלו לעשות זאת על ידי שבירת קופות חיסכון לא גדולות מדי. 

חולמים לגור באשדוד? חולמים על משכנתא קטנה? 

חברת המפתח למשכנתאות אשדוד שמחה לתת לכם יד בכל התהליך של תהליך לקיחת המשכנתא לדירה בפרויקט מחיר מטרה באשדוד. אשדוד הינה שילוב מושלם של עיר מרכזית מאוד, הנמצאת בתנופת התפתחות, מה שמביא בפועל, לקידום פרויקטים של מחיר מטרה בעיר. 

מחיר מטרה נועד לשרת את הזוגות הצעירים, או כאלה שזכאים לרכוש דירות במחיר מטרה (אזרחים מכל הארץ שאין להם דירה כיום, או בעבר). 

הקליקו כאן כדי שנוכל ליצור אתכם קשר ולהתחיל להגשים את החלום שלכם. 

יצירת קשר מהירה

פניה מהירה: